Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør dere når dere finner noen attraktiv?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Gir henne et blikk, som oftest er de peneste langt utenfor min "league" så det blir med det.

 

Behandler alle jenter likt da, og om en jente er overlegen elsker jeg å være spydig mot henne.

Blikk, ja :) Tenker du litt "stirring", .men ikke på en ekkel måte? :)

 

Bra du behandler alle likt :)

 

Anonymous poster hash: 08e17...7aa

 

Er vel det vanlige, kjapt blikk på bakdel/hyllen og ansiktet, også er det nok. Noe mer enn det vil nok virke creepy.

Lenke til kommentar

så ei veldig attraktiv dame som jobber på ikea her forrige uke. Gikk bort, småpratet litt og spøkte litt, sa jeg syntes hun var attraktiv og lurte på om jeg ikke kunne få nummeret og om hun ville ta en kaffe en dag. Gikk fint det. Lite rush men ganske vant med det. hadde aldri sett henne før

Endret av Henrik2k
  • Liker 3
Lenke til kommentar

så ei veldig attraktiv dame som jobber på ikea her forrige uke. Gikk bort, småpratet litt og spøkte litt, sa jeg syntes hun var attraktiv og lurte på om jeg ikke kunne få nummeret og om hun ville ta en kaffe en dag. Gikk fint det. Lite rush men ganske vant med det. hadde aldri sett henne før

Bro, fin den!

 

Tok bussen på lørdag og satt ovenfor ei pen dame, fireseter - seksjonen der. Var noen folk som absolutt skulle snakke høyt og mase rett forsiden av oss, så jeg la inn en syrlig kommentar som hun lo av. Vi begynte å prate og vips, nå er vi på "flørtende-snaps" - stadiet :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Haker av på anonym på denne.

Vell er det en jente jeg bare synes er pen sånn utseende og kropp, så kan jeg godt gi utrykk for det gjennom blikk og sånne ting.

Er det en jente jeg liker av utseende OG personlighet, altså crush eller enda sterkere - forelskelse, så har jeg det med å bli redd for at jenta skal oppdage det. Så da ender jeg opp med å overse og ingorere vedkommende faktisk. Det er jo en utrolig dårlig egenskap, for det fører jo ingenting med seg.

Faktisk har jeg mitt første crush på veldig lenge. Er i et kanskje døende forhold og ting skranter veldig for tiden. Uansett har jeg fått et crush på ei jeg går i klasse med på høyskolen. Det kjedelige er jo at hun har type i den andre enden. Føler meg som en fjortis nesten når jeg ser henne og jeg vet jo med meg selv at det aldri vil bli noe og at jeg bare ville virket klein om jeg prøvde meg på noe.

Så nå går jeg rundt å nesten overser henne og er livredd for å komme i dialog med henne. For da blir jeg nok litt mo i knærne og rødmer litt. Det værste er kanskje at jeg tror hun aner at jeg ser på henne sånn litt når hun ser en annen vei eller sånn :)



Anonymous poster hash: b291d...25a
Lenke til kommentar

ser mye på de jentene som ser bra ut. Stopper som regel der :p orker ikke å alltid gå bort og si tørre ting...

Orker bare ikke.

Men man merker om det er gjensidig interesse. Ser du på jenta og hun ser tilbake på deg, møter blikket ditt, rett og slett søker blikkontakt med deg, da har du fått ett hint, ett klarsignal. Da bør du ta steget videre.

For min del var det sånn i helga, med en jente (første gang på flere mnd) og jeg tenkte hun burde jeg ta en prat med. Orket ikke der og da, ble med en kompis på dass (var på utested) kom tilbake og hun var borte.

 

Men jeg tror på kharma og sånt, så hvis det er skjebnen, så møter jeg henne igjen i løpet av kort tid... OGså snakker jeg da...

Må tro på skjebnen. Den har kursen klar for oss!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...