Gå til innhold

iPhone knuser alle spådommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi de tingene du mener den henger etter på ikke er noe folk bryr seg om, og de tingene du ikke bryr deg om teller for folk.

Nehh, ikke nødvendigvis det. Spurte sønnen hvorfor han kjøper iPhone, og han sier bare han har lyst på den. Annen grunn var det ikke, selv når jeg spurte spesifikk om hvorfor. Akkurat den 'grunnen' tror jeg mange har og jeg spurt flere - 'fordi den er grei nok'. Ingen spesiell grunn der heller. Altså ingen spesiell grunn på 'ting' iPhone har - de kjøper bare en tlf og iPhone er fortsatt litt slik som når man skal søke på nett - man sier 'google det' istedet for å si 'søk etter det'. Så smarttlf er iPhone dessverre for mange ennå. Mange som ikke kjøper etter behov. Som han som hadde ødelagt iPhone 2 ganger pga fukt ... trengte ikke iPhone pga 'ting', men kjøpte likevel den tredje. 'Ting' som har telt for han har vært å hatt en vannsikker tlf - ikke iPhone, bare for at han vil ha det(være 'in' blant venner, eller hva det er) - Endel folk klarer jo ikke å se sitt eget behov engang.

Lenke til kommentar

Når jeg har fulgt med og selv deltatt i disse debattene så har det komme opp menge ting iphone burde ha som konkurrentene har .

da kan man lure lit , når de ønsker seg utvid bar minne,bedre batteri eller andre ting så er det litt pussig at de ofrer dette bare fordi de absolutt vill ha Iphone

 

nå ble det også et sted påstått at IOs var tungdrevet og spiste drakk energi fra batteriet som allerede hadde lit dårlig kapasitet

Lenke til kommentar

 

nå ble det også et sted påstått at IOs var tungdrevet og spiste drakk energi fra batteriet som allerede hadde lit dårlig kapasitet

 

Det ble det sikkert. Det er også feil.

 

Det finnes ingen objektiv metode for å vurdere hvilken telefon som er "best", så slutt å prøve. iPhone er best for mange, og at det er den man har lyst på er en fullstendig like god grunn som "den har minnekort" eller "den har raskere CPU".

Endret av Audun_K
Lenke til kommentar

 

 

nå ble det også et sted påstått at IOs var tungdrevet og spiste drakk energi fra batteriet som allerede hadde lit dårlig kapasitet

 

Det ble det sikkert. Det er også feil.

 

Det finnes ingen objektiv metode for å vurdere hvilken telefon som er "best", så slutt å prøve. iPhone er best for mange, og at det er den man har lyst på er en fullstendig like god grunn som "den har minnekort" eller "den har raskere CPU".

 

det er nok likevel noe sannhet i det når en Iphone modell kun holder strømmen i 3.5 timer og en konkurrent holder hel 13,7 timer

Lenke til kommentar

det er nok likevel noe sannhet i det når en Iphone modell kun holder strømmen i 3.5 timer og en konkurrent holder hel 13,7 timer

 

Hvor fant du dette? Og er det representativt for normal bruk? Jeg er sikker på at man finner bruksområder der iPhone bruker mer strøm enn konkurrentene, og omvendt.

 

Edit: Sjekka nå. Den testen du henviser til sier jo nettopp at iPhone er ca. like strømeffektiv som nevnte konkurrent. Tre ganger så stort batteri, litt over tre ganger så lang levetid.

 

Men for all del, om batterilevetid er det viktigste for deg er kanskje noe annet enn iPhone et godt valg. Det jeg ikke helt forstår er hvordan du er så sikker på at noe annet enn Apple-produkter er et universelt dårlig valg for absolutt alle.

(Jeg skulle gjerne ønske at min 5s hadde lenger batterilevetid, men det går helt fint sånn den er også. Andre ting teller mer.)

Endret av Audun_K
Lenke til kommentar

 

det er nok likevel noe sannhet i det når en Iphone modell kun holder strømmen i 3.5 timer og en konkurrent holder hel 13,7 timer

 

Hvor fant du dette? Og er det representativt for normal bruk? Jeg er sikker på at man finner bruksområder der iPhone bruker mer strøm enn konkurrentene, og omvendt.

 

Edit: Sjekka nå. Den testen du henviser til sier jo nettopp at iPhone er ca. like strømeffektiv som nevnte konkurrent. Tre ganger så stort batteri, litt over tre ganger så lang levetid.

 

Men for all del, om batterilevetid er det viktigste for deg er kanskje noe annet enn iPhone et godt valg. Det jeg ikke helt forstår er hvordan du er så sikker på at noe annet enn Apple-produkter er et universelt dårlig valg for absolutt alle.

(Jeg skulle gjerne ønske at min 5s hadde lenger batterilevetid, men det går helt fint sånn den er også. Andre ting teller mer.)

 

Folk skal få lov å velge selv .

likevel er enkelte av valgene lit vanskelig å forstå

 

Hadde batteriet på en Iphone5s hatt den samme smørelsen så kunne det sikkert matchet samsung glaxy S

man når det ikke har det så må man se realitetene.

http://www.tv2.no/2014/10/30/underholdning/6178490

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...