Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips til 6 måneders jubileum?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv å tenk litt felles interesser og litt hva hun er gira på , så kan du jo alltids prøve å få til noe som klaffer med det?

 

Kona mi er enkel å ha med å gjøre , vi feirer som regel bryllupsdagen på restaurant og en tur på hotell hvor vi koser oss litt ekstra.

 

Men det er jo selvsagt gøy med noe spesielt og her må du som sagt satse på noe som klaffer med kjæresten din , ikke fin på å dra på hotell med henne da unge jenter fort kan tolke det som at du kun vil ned i trusa hennes ( og ja selv om du ønsker det så må du være litt taktisk).

Lenke til kommentar

Jeg og kjæresten min har halvårs-jubileum til uka, men jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på med henne. Å spise ute og å dra på kino, for eksempel, virker litt kjedelig. Har jo gjort det mange ganger før også.. Dette er på en skoledag, så må være på ettermiddagen/kvelden. Jeg er 18, hun er 17. Noen tips?

 

Jesse, you need to cook. Lag en spesiell middag til henne.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at det var vanskelig å få inn. 6 måneder, ja. Jeg driter vel i hva som ansees som lenge og hva som ansees som kort. Jeg har hatt seks fantastiske måneder og føler at jeg vil gjøre noe ekstra hyggelig med henne. Takk til dere andre for tips, hvertfall. Tenkte på å lage mat til henne, men gjør jo det veldig ofte. Kan lage noe spesielt, stelle det opp litt fint og se på en film hun vil se utover kvelden, kanskje.

Endret av Jesse Pinkman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folkens, dere vet at det er viktig å gjøre en innsats _hele_ veien, kan ikke la være å gjøre noe spesielt, fordi det ikke har vart så lenge enda. For da kommer man aldri så langt.

 

TS: 6 måneder er ikke så lenge, men forstår godt at det er spesielt for dere, som er unge. For meg og min samboer, handler det ikke om hva vi gjør, men at vi gjør det, sammen, uten å bli forstyrret, og at det ligger omtanke bak. I år spiste vi pizza på en relativt kjent restaurant, den var dødskjip, og vi hadde det gøy.

 

Likte også forslaget om en tur i skogen med mat. Men kanskje gjør det litt mer? Ikke verre enn å fyre opp bålet tidligere på dagen, så dere har gode matlagingsglør, og du setter du opp en liten camp på forhånd. En liten gapahuk, en fell å sitte/ligge på. Du bestemmer selv hvor fancy du gjør det. Poenget er at hun kommer til en overraskelse(som generelt ofte er en dårlig idé,btw) når hun forventer grillpølser og et vått sitteunderlag, og du allerede har laget en fin leirplass.

Lenke til kommentar

Nettopp, synes det er koselig å kunne gjøre ting litt ekstra hyggelig og spesielt av og til, hvorfor ikke bruke slike jubileer på det? :)

 

Tenkte litt på å gjøre det enkelt egentlig, lage henne favorittretten, skaffe en film jeg vet hun vil se, kanskje kjøpe henne en liten gave (parfyme, smykke, elns).

 

 

Så det er du som skal anstrenge deg?

 

Ingen tvil om hvem som er the reacher og hvem som er the settler her.

Hvis du bare skal leke kjekkas og ikke komme med noe konstruktivt eller hyggelig kan du gjerne la være å skrive innlegg her. Jeg spurte aldri om din mening på forholdet vårt, jeg spurte etter tips til ting å finne på.

Lenke til kommentar

Nettopp, synes det er koselig å kunne gjøre ting litt ekstra hyggelig og spesielt av og til, hvorfor ikke bruke slike jubileer på det? :)

 

Tenkte litt på å gjøre det enkelt egentlig, lage henne favorittretten, skaffe en film jeg vet hun vil se, kanskje kjøpe henne en liten gave (parfyme, smykke, elns).

 

 

Så det er du som skal anstrenge deg?

 

Ingen tvil om hvem som er the reacher og hvem som er the settler her.

Hvis du bare skal leke kjekkas og ikke komme med noe konstruktivt eller hyggelig kan du gjerne la være å skrive innlegg her. Jeg spurte aldri om din mening på forholdet vårt, jeg spurte etter tips til ting å finne på.

 

 

Alle de tingene du nevner, er ikke det bare en vanlig fredags kveld?

 

Men ser bort i fra det, da jeg vil fokusere på siste delen. Ja du må nesten eie rollen som slave for damen, les dine egne poster hvor du spør hva du kan gjøre for henne. En mann som ikke var helt fortapt til ei dame ville spurt hva dere kunne gjøre sammen. Også er det at du finner på et "jubileum" for et halvt år, det skriker av desperasjon. Vi bruker kanskje noen harde ord mot deg nå, men du må forstå at vi sier hva vi gjør for vi vet hva som venter deg hvis du fortsetter i den stilen. Det er greit å være hyggelig mot dama en gang i blant, men det er en riktig og en feil måte å fjøre det på, og ut i fra det du skriver gjør du dette feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du råd til en Spa dag?

Billig versjonen er å fikse litt romantisk stemmning hjemme, tente lys, litt drikke , romantisk musikk og en flaske med massasje olje , lurt å lese litt om hvordan man masserer men man starter fra topp til tå.

Dette er et veldig godt forslag! Spadag med alt det her. Og hvis dere vil så kan dere lage mat sammen etterpå. Kjempe romantisk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...