Gå til innhold

Tidenes beste film


Boralis

Anbefalte innlegg

Nå har jeg ikke fått lest igjennom alle, stoppa når jeg så at postene kom i 03 :)

 

Men to filmer som burde være med er:

 

The Butterfly Effect!

 

og

 

American History

 

 

Andre filmer som jeg synes er gode er

 

A history of violence

Conair

The Transporter (1, IKKE 2ern!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jør2: Hitchcock er uten tvil en legende, men de fleste her ser ikke på hva som har vært mest revolusjonerende eller størst inspirasjon for senere filmer, men rett og slett de beste filmene.

 

Mange nevner The Birth of a Nation fra 1915 når de forteller om de beste filmene gjennom tidene, men alle klarer å se at sammenlignet med en god moderne film så ligger den langt bak. Det er ingen tvil om at den var enestående i 1915, men teknologier innenfor film har forandret seg så enormt på 100 år. Skuespillerne, effektene, filmingen, manusene, alt er bedre nå enn før. Prøving og feiling har gjort regissørere, manusforfattere, og skuespillere mye flinkere.

Lenke til kommentar
Fortsatt The Godfather Pt.2.

 

Eneste filmen jeg har klappet av etter jeg så den ferdig forrige gang. Al Pacino er så enorm i denne filmen, finnes ikke ord som kan beskrive det.

6333644[/snapback]

 

Det er en forbrytelse av akademiet pga. at de simpelt hen ikke ga ham Oskar for den fantastiske framførelsen av Michael Corleone.

Lenke til kommentar
Fortsatt The Godfather Pt.2.

 

Eneste filmen jeg har klappet av etter jeg så den ferdig forrige gang. Al Pacino er så enorm i denne filmen, finnes ikke ord som kan beskrive det.

6333644[/snapback]

 

Det er en forbrytelse av akademiet pga. at de simpelt hen ikke ga ham Oskar for den fantastiske framførelsen av Michael Corleone.

6334731[/snapback]

 

Ja, en skam at tidenes skuespiller bare har fått en oscar, og det var hans rolle som blind. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...