Gå til innhold

FM15 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2015


Anbefalte innlegg

:realmad::realmad::realmad:

 

F0EAbqJ.png

haha uff hadde en lignende mot BATE i champions league, selv om jeg spilte med ett b-lag med liverpool så greide de faktisk ikke å sette ballen i mål selv om jeg hadde 30 sjanser, BATE scorer ofc heelt på tampen av kampen :(

 

Btw noen som har fått til noen gode offensive dødball taktikker? corneren tror jeg fungerer bedre nå som jeg satte opp litt bedre instrukser og sender den inn i straffefeltet, men frispark er jo bare elendighet har jo frispark i så gode posisjoner og så treffer de aldri mål engang :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud!! har spilt 17 kamper med united i PL. har tapt 9kamper. sluppet inn 28mål å skårt bare 9! så har eg en kompis som har gjort akkurat det samme med sin game som eg har, både med taktikk, trening osv. han er ubeseiret på de kampene. har vunnet 15kamper og 2uavgjort, så har han sluppet inn 4mål og skårt 39.... ustabilt spill! gleder meg til neste Patch! :)

Lenke til kommentar

Snart inne i sommerens overgangsvindu med FFK i div 1. Det vises stor interesse fra 10 klubber for Filip Johansen Westgaard som presterer noe helt sinnsykt i en alder av 19. Problemet mitt er at kontrakten hans går ut i desember noe som vil si at han har seks måneder igjen av kontrakten i det kommende overgangsvinduet. Slik jeg forstår det har da andre klubber muligheten til å snappe han opp gratis jo mindre jeg tilbyr han ny kontrakt. Problemet er at hans agent rett og slett ikke vil innlede samtaler om ny kontrakt. Hva kan jeg gjøre for å slippe å miste han på fri transfer, og i beste fall få beholde han? Kan fremtidige resultater frem til overgangsvinduet være overbevisende? Har jeg oversett alternativer?

Lenke til kommentar

Snart inne i sommerens overgangsvindu med FFK i div 1. Det vises stor interesse fra 10 klubber for Filip Johansen Westgaard som presterer noe helt sinnsykt i en alder av 19. Problemet mitt er at kontrakten hans går ut i desember noe som vil si at han har seks måneder igjen av kontrakten i det kommende overgangsvinduet. Slik jeg forstår det har da andre klubber muligheten til å snappe han opp gratis jo mindre jeg tilbyr han ny kontrakt. Problemet er at hans agent rett og slett ikke vil innlede samtaler om ny kontrakt. Hva kan jeg gjøre for å slippe å miste han på fri transfer, og i beste fall få beholde han? Kan fremtidige resultater frem til overgangsvinduet være overbevisende? Har jeg oversett alternativer?

Transferlist og sats på at noen vil ha han med en eneste gang. Utenom det... så burde du sett på det der i forrige vindu ;)

Lenke til kommentar

 

Snart inne i sommerens overgangsvindu med FFK i div 1. Det vises stor interesse fra 10 klubber for Filip Johansen Westgaard som presterer noe helt sinnsykt i en alder av 19. Problemet mitt er at kontrakten hans går ut i desember noe som vil si at han har seks måneder igjen av kontrakten i det kommende overgangsvinduet. Slik jeg forstår det har da andre klubber muligheten til å snappe han opp gratis jo mindre jeg tilbyr han ny kontrakt. Problemet er at hans agent rett og slett ikke vil innlede samtaler om ny kontrakt. Hva kan jeg gjøre for å slippe å miste han på fri transfer, og i beste fall få beholde han? Kan fremtidige resultater frem til overgangsvinduet være overbevisende? Har jeg oversett alternativer?

Transferlist og sats på at noen vil ha han med en eneste gang. Utenom det... så burde du sett på det der i forrige vindu ;)

 

 

Absolutt. Mente jeg hadde satt ass. manager på saken, men tydeligvis ikke. Er det risiko for å spre dårlig stemning blandt fans og spillere?

 

Edit: Haha. Tilbød han til diverse klubber. Nå er det hele 153 klubber som er interesserte.

Endret av Hugol
Lenke til kommentar

Noen andre her som spiller multiplayer? Spiller et game med en kompis og har et veldig merkelig problem, og lurer på om noen andre sliter med det samme? Når man er inne og gjør taktiske endringer hopper plutselig kampen frem i tid, opptil 20-30 min! Helt merkelig sitter i det 60 min, bytter en spiller også plutselig er kampen på overtid før jeg får bekreftet byttet! Heldigvis har jeg vunnet alle 3 kampene det har skjedd.

Lenke til kommentar

Da var nok en sesong over. Fullstendig overlegen i Ligue 1 og parkerte PSG og de andre helt fra starten av. Vinner liga, ligacup, cup, klubb-VM, Supercupen og den franske "Community Shield"-varianten. Seks trofeer er helt kurant. Skulle gjerne tatt CL også, men røk mot United, som jeg slo i finalen forrige sesong.

 

Hadde totalt seks tap i alle turneringer denne sesongen. Alle med ett mål...

 

vl6j7CE.jpg

Lenke til kommentar

Første utslagsrunde i EL og jeg slår Sparta Praha. I den andre kampen slår overraskende Dynamo Kiev ut PSG og møter meg.

 

Taper første kamp 2-1 borte. Hjemme overkjører jeg dem og leder 2-0. Så får Dorsin rødt kort og de scorer til 2-1. Ekstraomganger. Tore Reg kjører på med rødkort før Svensson gjør det samme, samtidig. Ender 2-4. Forbanna jævla idioter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...