Gå til innhold

FM15 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PA er sikkert satt til -10 (satt -9 selv), men CA er ganske avgjørende for om han får spilletid. Vanskelig balanse å gjøre han god nok for spilletid uten å gjøre han til en gud som pisser på Messi fra dag 1 :tease: Satte CA til 95 selv, så får vi se hvordan det går.

Skrevet (endret)

Hvor mange timer har dere spilt?

Har 55 timer så langt siden betaen ble sluppet. Altså nesten 3 uker siden.

Men det virkelige tallet er nok rundt 30 timer ettersom det har stått mange timer i bakgrunnen.

Er nesten halvveis i andre sesongen min. November 2015.

Endret av RollsReus™
Skrevet (endret)

Du må først abonnere på denne: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=340346029

Han vil komme med i selve spillet ved neste patch, men den har ikke noen dato.

Vurderer å starte en ny save med Ajax. Kanskje det beste laget i Nederland, men ikke verdensklasselag i Europa. Å prøve å vinne Champions League med dem vil være en bra utfordring.

Endret av RollsReus™
Skrevet

Klarte ikke og hente Ødegaard til mitt Monaco lag, han valgte heller og gå til Le Havre AC i ligue 2 xD Tullete av ham :p Men gir ikke opp, kan heller prøve igjen noe seinere og hente han :)

Skrevet

Fikk fikset problemet jeg hadde med at det ikke starta i steam ved at jeg fant frem kode nr 2 hos retaileren jeg kjøpte det hos(g2play) tok litt tid å finne frem til den då men var ett problem pga jeg brukte preplay koden og så ble den disablet etter den 10.nov ^^

Skrevet

Vurderer å starte en ny save med Ajax. Kanskje det beste laget i Nederland, men ikke verdensklasselag i Europa. Å prøve å vinne Champions League med dem vil være en bra utfordring.

Med Ajax kan du dominere Eredivisie kanskje litt for lett. Om du utelater å velge Ajax, men et annet lag i NL blir det morsommere. Også fordi da er det et lag som nesten alltid vil konkurrere mot deg. Jeg spiller ofte med Twente, men PSV/Feyenoord er også fine.

Skrevet

Med Ajax kan du dominere Eredivisie kanskje litt for lett. Om du utelater å velge Ajax, men et annet lag i NL blir det morsommere. Også fordi da er det et lag som nesten alltid vil konkurrere mot deg. Jeg spiller ofte med Twente, men PSV/Feyenoord er også fine.

Selv vært inne på å starte med lag i Eredivisie og prøve å komme meg til CL-sluttspill med annet lag enn Ajax. Hvordan vil du si at Twente måler seg mot PSV og Feyenoord i årets FM? Liker godt å bli sittende lenge i slike klubber og utvikle talenter inntil større og mer interessante jobbtilbud dukker opp.

Skrevet

Hadde en lang PSV-save på FM13, og en lang Feyenoord-save på FM14. Har lyst til å spille med Twente i år kansje, men det er vel egentlig Chris sitt lag, så jeg prøver egentlig å holde meg unna dem... :p

Skrevet

Jeg gir de en sjanse! Dritt lei av å ha rykket opp med Norwich, og ustabiliteten som medfølger i PL. Hele laget klager, tross en solid femte plass etter 15 spilte kamper (!)

Skrevet

Twente er artig. Ikke prøvd dem på FM15, men hadde en 15 år lang save på FM14. Alltid like gøy. Spillermessig sett er nok klubben litt bak de aller beste, men med en god taktikk og litt flaks kan du vinne ED. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...