Gå til innhold

billigste "to tårn collectors set"


Anbefalte innlegg

Den 18.Nov kommer To tårn spesial extended collectors set ut for salg. 2 mnd'er siden så bestilte jeg det fra Akers Mic. Da var prisen 499.- + 50.- i frakt. Så ville de ha 100.- frakt og nå vil de ha tilsammen 699.-. Er det noen andre plasser en kan få kjøpt den for lavere pris. Jeg husker at ifjor så betalte jeg 599.- inkl frakt fra akers mic for the fellowship of the ring collectors set. Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Elkjøp

 

Kjøpte min for 400,-  :cool:

To tårn spesial extended collectors

Den har ikke kommet i butikken enda, du har nok kjøpt den vanlige extenda versjonen. Collection Edition ser slik ut:

74049.jpg

 

Jeg kommer til å bestille den i fra Zailor

575,- + 30 = 605,- ( forutsetter betaling med kreditt kort)

575,- + 30 + 40 = 645,- ( faktura, påløper et gebyr på kr. 40,-)

 

Har gode erfaringer med Zailor, dem er veldig raske :D Mottar alltid pakken etter 2 virkedager ( det forutsetter at dem har varen på lager )

Lenke til kommentar

Extended version av Lord of the Rings-filmene : Under 250 kroner på www.dvdsoon.com

 

Du kan få de portofritt tilsendt, og de blir uansett sendt som "gave" med vareverdi på 12 kanadiske dollar (ca. 60 kroner), så du slipper toll og moms.

 

Bestilte Fellowship of the ring, ext. version på fredag, ble sendt lørdag, hadde den i går (tirsdag)... og det fra Canada!!!

 

2 dagers postgang fra Canada er imponerende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...