Gå til innhold

Man Utd vs QPR

Jakobk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

LOL til Utd-fansen som synger "Are you Gerrard in disguise", "you scouse bastard" og mere om den samme mann etter at Dowd skle og falt. :D

Endret av Solaar
  • Liker 3
Skrevet

Fascinerende å se hvor glade dere blir over å vinne mot QPR som antageligvis blir å rykke ned i år.

Istad skulle vi gi opp om vi tapte. Nå skal vi ikke bli glade når vi vinner? Du er en rar en.

• Liker 7
Skrevet

2 mål av Falcao mot slutten av kampen, så er vi der.

Trodde før kampstart at vi skulle score mange mål i dag, men det startet litt trådt. Ja, vi hadde banespillet, men det scores ikke mål selv om vi er flinke til å holde ballen i laget på motstanders halvdel.

Skrevet

Fascinerende å se hvor glade dere blir over å vinne mot QPR som antageligvis blir å rykke ned i år.

Lol. Nei, vi gidder ikke juble for scoringer siden det bare er QPR :wee:

La nå fjotten holde på. Det er enklere å skjønne at han er en idiot enn å skjønne hva som gikk galt under Moyes.

Skrevet

Fortsetter Di Maria på denne måten så har vi fått mannen på salg :D

Må si at jeg liker Blind - Herrea på midten, mye løpskraft som vi har manglet.

Skrevet

Har hatt vanvittig store forventninger til Blind og jeg syns han har gjort det bra til nå. Litt juling har han fått, men hvis han kan legge på seg noen kg med muskler til, så håper jeg han kan bli det lille beistet jeg håper på :)

Skrevet

Lol. Nei, vi gidder ikke juble for scoringer siden det bare er QPR :wee:

La nå fjotten holde på. Det er enklere å skjønne at han er en idiot enn å skjønne hva som gikk galt under Moyes.

Fjott? Idiot? Way to go mtp å heve nivået...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...