Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet når gratisversjonen av Driveclub kommer på PSN? Har lyst til å prøve det, men gidder ikke betale for det først.

 

PSN er for øvrig oppdatert med månedens spill. Til PS4 fikk vi Spelynky og Dust. Ikke det helt store, men det kommer seg. Spelunky er i alle fall ganske bra.

https://www.facebook.com/driveclubofficial/posts/707176122700084

 

Kommer tydeligvis når serverne er stabile.

Lenke til kommentar

Har kjøpt oppgraderingen, og så langt liker jeg spillet. Men sliter noe sykt med serverne. :p I et vanlig løp kobler serveren inn og ut hele tiden. Ikke at det har noe å si på selve spillet, men får ikke brukt online-bitene, inkludert multiplayer og å lage min egen klubb. Litt kjipt, men er ikke så nøye. Vil gjerne lage min egen klubb med meg som eneste medlem for å få klubb-delen, men ellers funker jo spillet utmerket. Baner i Norge er det også. :)

Lenke til kommentar

Et lite stykke inn i The Evil Within, og jeg ELSKER det. Snike elementet er bunnsolid og skaper spenning hver gang man nærmer seg en fiende. Manko på ressursene, må til enhver tid tenke rasjonelt. Atmosfæren er upåklagelig, noe av det peneste infernalske jeg har sett på lang tid.

Fantastisk.

Blir en GOTY konkurrent for min del.

Lenke til kommentar

Å se ting som dette får virkelig fyr i barnet i meg. Gleder meg til å utforske å oppdage en verden for mine føtter... Om du har linje som er kraftig nok så se i 1080p @60fps. Og bytt litt på for å se forskjell....er ganske dag å natt ikke sant? :)

 

http://www.gamersyde.com/hqstream_kingdom_come_deliverance_alpha_arriving_at_the_village-33317_en.html

 

Det der ser helt fantastisk ut. Grafikken, musikken og den fine stemningen - det får virkelig frem godfølelsen. Synd det er et helt år unna, men det ser jo ut til at det virkelig er verdt å vente på det.

 

En annen video fra eurogamer

http://www.youtube.com/watch?v=YsLFs3E71A4

Lenke til kommentar

Har blitt noen timer med Disney Magical World på 3DS til nå. Var svært skeptisk til det en god stund, og trodde det bare ville være et bullshit spill der man surrer rundt i Disneyland eller noe sånt og snakker med Disney-folk. Men i realiteten kunne det like gjerne hete Disney Magical World Of Animal Crossing. :) Det er mye av det samme som Animal Crossing, men (selvsagt) med en del Disney-folk og en drøss "vanlige" folk. Men vi har også mye mer å gjøre enn i Animal Crossing, og får blandt annet drive en kafé. Er for tidlig til å si hvordan det vil holde seg over tid, men så langt lover det svært bra. Absolutt verdt en titt om man liker Animal Crossing. :)

Lenke til kommentar

Billett til SpillExpo er bestilt! :D Andre som tar turen i år?

 

Har blitt invitert med gratis bilett av en kamerat vært år, men aldri hatt mulighet eller tid til å bli med :( . I år har jeg kanskje... mulighet, men ingen gratis bilett i år :p .

 

Men hvor lenge i forveien må man bestille? Er det mulig å bare dukke opp, å kjøpe bilett med døra? Problemet for meg, som småbarnsfar, er at jeg ikke kan planlegge det i forveien, må ta det litt på sparket om det passer.

Lenke til kommentar

 

Billett til SpillExpo er bestilt! :D Andre som tar turen i år?

 

Har blitt invitert med gratis bilett av en kamerat vært år, men aldri hatt mulighet eller tid til å bli med :( . I år har jeg kanskje... mulighet, men ingen gratis bilett i år :p .

 

Men hvor lenge i forveien må man bestille? Er det mulig å bare dukke opp, å kjøpe bilett med døra? Problemet for meg, som småbarnsfar, er at jeg ikke kan planlegge det i forveien, må ta det litt på sparket om det passer.

 

 

Det vet jeg faktisk ikke.. Men ser SpillExpo skriver på Facebook siden deres at det begynner å bli veldig mye folk på Lørdag. Og at dem anbefaler folk å kjøpe for Fredag og Søndag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...