Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Spillet får som endel andre spill i det siste veldig varierende. Så jeg ville ikke konkludert med noe før en har prøvd det selv.

 

Shadow of Mordor og Alien: Isolation er 2 spill denne mnd som har fått alt ifra middels til topp. Veldig sprikende. Samme ser ut til å skje med Driveclub.

 

EDIT: Og som Admiral skriver. La oss få fokus på hyggelige aspekter igjen! Gleder meg til å prøve Driveclub i morgen. Spesielt å kjøre i dem Norske områdene! :)

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, dere med å hinte at dere tok feil er off-topic i denne tråden? :p Poenget mitt før Driveclub kom var at jeg ikke skjønner hvordan dere kan være så fullstendig overbeviste om at det kom til å bli årets spill osv, fordi vi har blitt skuffet gang på gang på gang. Så hva skjer? Jeg fikk rett. Driveclub er langt fra dårlig, men også langt fra årets spill. Så igjen: Har dere lært denne gangen? Tviler. :p

 

Men nok om det. Nå er det endelig mørkt nok ute og stille nok i huset for å snike meg frem i Alien Isolation. :) Har lyst til å prøve det med kamera, så jeg får head- og noise tracking. Men ser for meg at det kan bli litt vanskelig med idioter i huset. Siden spillet vil registrere lyder rundt deg (i virkeligheten) er det jo som skapt for litt trolling. En person sniker seg frem, lener seg rundt et hjørne, ser alien stå lengre fremme... og en annen person sniker seg bak lager en høy lyd, så alien hører hvor han er. Oooops... :p

Lenke til kommentar

Trodde ikke det var så viktig å ha rett, syntes jeg noen sa...

 

That being said ønsker jeg meg ps4 til jul og trenger tips til spill jeg eventuelt må kose meg med dersom jeg ender opp med en ps4. I første omgang tenker jeg Destiny. Ikke spesielt sportsspill-fan, så FIFA osv faller bort. Resten er fair game =p . Tips?

Lenke til kommentar

Har ps3, generelt sett har jeg spilt mye GTA5 og Assassins Creed på konsoll, samt veldig mye Final Fantasy, metal gear og Tekken. Liker og Dark Souls veldig godt. The Last of Us har jeg og =).

Har trua på Destiny, og er egentlig ganske altetende.

Har som sagt en ps3, ellers spiller jeg mye på pc når det kommer til shooters og i det siste diablo3.

 

Så eksklusive titler er ikke noe særlig relevant, det er mer en god konsollopplevelse som søkes. Dark Souls på pc funker fjell men jeg bruker en ps-stikke til det og det funker bedt med kontroller syntes jeg. På en fps foretrekker jeg såklart mus og tastatur, men utenom det er kontroller ganske Sweet. Derfor jeg kunne tenke meg en ps4.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Jeg importerte retrotitler for flere tusen i året før, som jeg kjøpte på Amazon marketplace. Hadde denne endringen vært i kraft da ville jeg spart mange tusen på toll. Norske spillbutikker ville heller ikke tapt en krone da spillene uansett ikke er i salg lenger og mange av dem var aldri utgitt i Europa.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...