Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

 

Billett til SpillExpo er bestilt! :D Andre som tar turen i år?

 

Har blitt invitert med gratis bilett av en kamerat vært år, men aldri hatt mulighet eller tid til å bli med :( . I år har jeg kanskje... mulighet, men ingen gratis bilett i år :p .

 

Men hvor lenge i forveien må man bestille? Er det mulig å bare dukke opp, å kjøpe bilett med døra? Problemet for meg, som småbarnsfar, er at jeg ikke kan planlegge det i forveien, må ta det litt på sparket om det passer.

 

Hvis det er som i fjor får du kjøpt billetter der på dagen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Billett til SpillExpo er bestilt! :D Andre som tar turen i år?

 

Har blitt invitert med gratis bilett av en kamerat vært år, men aldri hatt mulighet eller tid til å bli med :( . I år har jeg kanskje... mulighet, men ingen gratis bilett i år :p .

 

Men hvor lenge i forveien må man bestille? Er det mulig å bare dukke opp, å kjøpe bilett med døra? Problemet for meg, som småbarnsfar, er at jeg ikke kan planlegge det i forveien, må ta det litt på sparket om det passer.

 

Hvis det er som i fjor får du kjøpt billetter der på dagen

 

 

Nice :D , kanskje det blir en tur da :)

Lenke til kommentar

Blitt noen timer med Sunset Overdrive i dag. Kort sagt kan jeg trygt anbefale det til fans av sandkassespill. Enest jeg ikke liker er at det er vanvittig mange fiender stort sett hele tiden. Det føles som å spille et GTA med minst to stjernere på Wanted level konstant. Men når man skyter eksploderende teddybjørner gjør det ikke så mye likevel. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Gleder meg til 16 november, da er Half-Life 2 10 år, blir også en event fra 15-17 hvor man skal spille det for å vise sin kjærlighet for serien.

Noe jeg ser veldig fram til.

10 år, tenk det! Er dette ein offisiell event? Har ikkje set noko om det.

 

Den er skapt av en bruker, http://steamcommunity.com/groups/HL2_10

Så ikke offisiell, men føler fortsatt en viss trang til å delta i denne begivenheten, for å feire et spill som har gitt så mye direkte og indirekte til spillerne og industrien.

Det er så mange flotte minner fra den spillserien som kommer til å sitte for alltid.

Endret av Dore123m
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hatt det i noen år uten å spille det, men kom meg endelig i gang. Sinnsykt bra, og jeg er hekta som bare det. Må nesten spille igjennom DA2 etter Origins, selv om det frister lite etter hva jeg vet folk synes om det. Men føler jeg bør det for historien sin skyld, før Inquisition, som jeg nå gleder meg veldig til fordi jeg liker Origins så godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...