Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det må jo på plass!!

 

5.5" er helt uaktuelt for meg i hvertfall. Ikke pokker om man får sånt nedi lommene sine i de litt mere "tighte" buksene, man verken går eller sitter komfortabelt da :p

hehe men jeg er i hvert fall glad i litt "større" bukser og ikke "tighte" jeans, så det går fint for meg, det :p

 

 

Lenke til kommentar

Jeg sa vel i sin tid at vilkåret for å gå tilbake til iPhone (i tillegg til kameraet) var at det kom en betydelig større utgave. iPhone 5 ble for stusselig for meg i så måte. Jeg er jo eple-menneske ellers, har flere iMac, MacBook, iPad. Det kunne være kjekt å ha noe som utnyttet samme infrastrukturen.

 

Pusler litt med tanken om å lage en iOS app også. Da kan det være greit å bruke det selv...

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morsomt... Kun devicer fra Apple kan se pressekonferansen live. (Merk bruken av ordet 'REQUIRES.')

 

"Live streaming video requires Safari 5.1.10 or later on OS X v10.6.8 or later; Safari on IOCs 6.0 or later. Streaming via Apple TV requires second- or third-generation Apple TV with software 6.2 or later. " - Se det det med liten skrift her: http://www.apple.com/live/

 

Kun for menigheten, med andre ord. 'Tapere' som bruker andre OS not welcome :-P

 

Fant forøvrig omtale av det her: betanews.com/2014/09/05/apples-september-9-event-to-stream-live-but-only-to-apple-devices/

Lenke til kommentar

Har definitivt ikke økonomi til en ny telefon akkurat nå. Men er veldig spent på hva som kommer, kan jo alltids drømme. :p

Ikke jeg heller, men venter på forsikringsoppgjøre etter tapet av min kjære iPhone 5. Jeg håper bare det ordner seg før alle andre «mister» telefonene sine i neste uke.

Lenke til kommentar

Men ja, min bror sparer på sin S5 med knust glass for å reklamere på glasset (han har superforsikring hos Elkjøp) og så skal han selge den og kjøpe iPhone6, den sniken.

Vil ikke prisen på 5S synke når den nye blir lansert? Jeg hadde ikke ventet til neste uke med å selge den gamle iPhonen min.

Lenke til kommentar

Morsomt... Kun devicer fra Apple kan se pressekonferansen live. (Merk bruken av ordet 'REQUIRES.')

 

Jeg er ikke sikker på om det stemmer. Apples streamingteknologi (HTTP Live Streaming, HLS) har vært implementert i Android siden 3.0, Det er også støttet i Flash. Den store etternøleren er Microsoft, som valgte en annen standard. (De har dog støtte for den på serversiden ser det ut til, altså i IIS).

 

Dette er ikke Apple som ønsker å lukke andre brukere ute fra sin markedsføring, det er Apple som ønsker å promotere sin standard for streaming, og bruker dette og lignende eventer til å gi den tyngde.

 

Mager trøst for de som sitter på Internet Explorer og andre browsere på Windows, men slik er det. (Har prøvet Opera, Firefox og Chrome på Windows 8. Ingen virker med den siden jeg testet med. Det var dog ikke Apples egen side.)

 

Noen får prøve med et android-brett, og si fra om det funker...

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...