Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

2 Netcom butikker som jeg snakket med her i Bergen fikk de med posten i dag. Men de fikk ikke lov å selge de før lansering på fredag. Han kontaktet Samsung Norge mens jeg pratet med han.

 

Telenor butikken er eneste som får selge de i dag, men det er med tilknytning til Telenor abb eller videreføre eksisterende abb. Er nok noen butikker som avviker fra dette. Men de 4 jeg har pratet med i Bergen nekter å selge telefon om du ikke har Telenor.

Har selv talkmore og det hjalp fint lite.

Men er ikke noe krise å vente til fredag. Fikk heldigvis reservert en telefon i hvit til fredag så overlever den

Kjøpte uten abb på telenorbutikk jeg så stemmer ikke at du må være tilknyttet Telenor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått den moitherfuckings mobilen!

 

Fikk testet simkortet( onecall) i butikken før jeg kjøpt, og alt fungerer strålende ikke noe telehor lås

 

Her har dere bilder

 

post-105797-0-48248900-1413814460_thumb.jpg

post-105797-0-14012400-1413814472_thumb.jpg

 

post-105797-0-47214000-1413814493_thumb.jpgpost-105797-0-66735000-1413814510_thumb.jpg

 

og det beste av alt

 

er en nee :)

post-105797-0-82663700-1413814657_thumb.jpg

 

det er skikkelig upgrade fra note 3

 

Se på den da ! Shiner som 1 million kr :D

post-105797-0-81361700-1413815428_thumb.jpg

Endret av S.E.R.B
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fikk min som sagt av Telenorbutikken uten ab. Fikk teste at simkortet mitt fungerte før jeg betalte. Når det gjelder gap så må jeg si jeg ikke har tenkt over det før det ble nevnt her igjen. Øverst kan jeg presse nedi noe ala et a4 ark. På siden og bunnen er det ikke sjangs.

Lenke til kommentar

Fikk min som sagt av Telenorbutikken uten ab. Fikk teste at simkortet mitt fungerte før jeg betalte. Når det gjelder gap så må jeg si jeg ikke har tenkt over det før det ble nevnt her igjen. Øverst kan jeg presse nedi noe ala et a4 ark. På siden og bunnen er det ikke sjangs.

Dette stemmer nok sikkert, at du har fått kjøpt den uten abb... men var dette i bergen? Jeg sier at jeg har vært innom 4 telenor butikker her i bergen, å ingen "fikk" selge til meg så lenge jeg ikke var telenor kunde eller hadde planer om å bli det! At noen viker fra dette er godt mulig.

 

Har du fått den her i bergen, så vil jeg gjerne vite hvor, så jeg kan kjøre å kjøpe en selv hehe

Lenke til kommentar

 

Fikk min som sagt av Telenorbutikken uten ab. Fikk teste at simkortet mitt fungerte før jeg betalte. Når det gjelder gap så må jeg si jeg ikke har tenkt over det før det ble nevnt her igjen. Øverst kan jeg presse nedi noe ala et a4 ark. På siden og bunnen er det ikke sjangs.

 

Dette stemmer nok sikkert, at du har fått kjøpt den uten abb... men var dette i bergen? Jeg sier at jeg har vært innom 4 telenor butikker her i bergen, å ingen "fikk" selge til meg så lenge jeg ikke var telenor kunde eller hadde planer om å bli det! At noen viker fra dette er godt mulig.

 

Har du fått den her i bergen, så vil jeg gjerne vite hvor, så jeg kan kjøre å kjøpe en selv hehe

Det var ikke i Bergen nei. Det jeg skrev var mer et generelt tips om at det kan være mulig å få tak i den alt i dag i butikk. Utrolig kjipt at det er forskjeller på denne måten. Håper du får den snart.

Lenke til kommentar

 

 

Fikk min som sagt av Telenorbutikken uten ab. Fikk teste at simkortet mitt fungerte før jeg betalte. Når det gjelder gap så må jeg si jeg ikke har tenkt over det før det ble nevnt her igjen. Øverst kan jeg presse nedi noe ala et a4 ark. På siden og bunnen er det ikke sjangs.

Dette stemmer nok sikkert, at du har fått kjøpt den uten abb... men var dette i bergen? Jeg sier at jeg har vært innom 4 telenor butikker her i bergen, å ingen "fikk" selge til meg så lenge jeg ikke var telenor kunde eller hadde planer om å bli det! At noen viker fra dette er godt mulig.

 

Har du fått den her i bergen, så vil jeg gjerne vite hvor, så jeg kan kjøre å kjøpe en selv hehe

Det var ikke i Bergen nei. Det jeg skrev var mer et generelt tips om at det kan være mulig å få tak i den alt i dag i butikk. Utrolig kjipt at det er forskjeller på denne måten. Håper du får den snart.

 

Ja, var ikke meningen å si at det ikke er mulig å få den i telenorbutikk uten abb.... Andre plasser i norge. Men her i Bergen, virker de rimelig strenge på det. Var ikke snakk om å få plukke en med seg... Jævlig kjipt å se den ligge der, også bare få den tatt vekk for at jeg ikke ville bli telenor kunde :-)

 

Jeg har fått reservert en hos netcom (hvit) på fredag. De fikk den som sagt inn i dag, men fikk ikke selge den før på fredag. Men det hindrer meg ikke å mase litt på de i morgen, og onsdag og torsdag hehe.

Lenke til kommentar

 

 

TEL er egen fw fra Telenor, mens NEE er generell nordeuropeisk versjon. NEE får ofte updates en del før TEL.

Aha. Får jeg en med fw fra telenor blir det custom rom med en gang.

Ser for meg at det blir det ganske kjapt uansett :p

Det er egenrlig ikke egen firmware men en CSC . Jeg forklarte dette for et par sider siden.

Og etter Q3 2013 er det nok slutt med TEN for I det minste samsung enheter for telenor/djuice.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...