Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Så det vil med andre ord si at han jeg snakka med på Telenorbutikken enten ikke visste bedre eller prøver å lure meg over på Telenor abo. når han sa den var låst til Telenor..

 

Sitter å sliter mellom å velge Djuice eller vente til fredag og kjøpe på Spaceworld. De på Spaceworld er så himla hyggelig, tenker det kan være greit å kjøpe i en butikk jeg kan gå å snakke med noen face to face om det skulle være noe.

 

Har ikke noen erfaring med Djuice..

Så hyggelig å lese, jeg er jo en Spaceman :)

Ja, da visste ikke han bedre. Har jobbet i Spaceworld (hehe) i 5 år nå, og spesielt med tele. Før var i utgangspunktet alle telefoner fra Telenor låst, men blant annet fordi de slet med å bli kvitt alt på lager og mye ressursbruk med egen programvare osv så gikk de vekk fra dette i Q3 2013. Så alle telefoner som Telenor har fått inn etter det er åpne for alle operatører, dog kan noen telenorapper kan være forhåndsinnstallert, men disse er det bare å avinnstallere.

 

 

Ja jeg sliter litt med slevkontrollen her, frister veldig å bestille fra Djuice, men om dere er garantert at dere har den i butikk på fredag så venter jeg til da. Tåplig at dere ikke får selge de med en gang dere har det på lager siden Telenor/Djuice får det.

Lenke til kommentar

Det skal bli så godt å få telefonen i hånden i morgen!? Et spørsmål; er det fortsatt sånn at dere lader telefonen full første gang??

Nei. Ta ut av esken, start tlf, kos deg, lad når du vil, ta den av lading når du vil. Er bare å drite i å tenke på det =) .

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...