Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

 

 

Fikk kjøpt min i butikk i Ålesund. De har ikke lov til å selge før mandag men siden jeg kjenner han som driver butikken så fikk jeg med meg tlf og stikker innom ham på mandag og gjør opp :-)

Hvilken butikk?? Om de får lov til å selge den i morgen vil jeg vite hvor jeg kan dra å kjøpe! Har leita over alt, men alle sier at det ikke er før den 24. om Samsung ikke flytter datoen igjen :-(

Virker som om telenorbutikker selger fra i morgen av. Mange har fått på lager nå i helgen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Fikk kjøpt min i butikk i Ålesund. De har ikke lov til å selge før mandag men siden jeg kjenner han som driver butikken så fikk jeg med meg tlf og stikker innom ham på mandag og gjør opp :-)

Hvilken butikk?? Om de får lov til å selge den i morgen vil jeg vite hvor jeg kan dra å kjøpe! Har leita over alt, men alle sier at det ikke er før den 24. om Samsung ikke flytter datoen igjen :-(

Virker som om telenorbutikker selger fra i morgen av. Mange har fått på lager nå i helgen.

 

Takk!

jeg var innom den del butikker forrige uke og maste på alle sammen, men de fleste sa at det ikke ble før kommende fredag24. Men da skal jeg løpe rundt i morgen å lete :-D

Lenke til kommentar

Ja, hvis du ikke skal ha med abonnement. Da får du faktura.

 

Serb: greit det, jeg sier bare at den er myk og god, ikke at den sorte ikke er bedre. Har aldri kjent den sorte note 3, den kan være kattungemyk, det vet jeg ikke. Jeg vet bare at den hvite jeg har er ganske så god.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...