Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Si du tar bilde av et visittkort med photo note, når du "convert to edit" vil du kunne erase og tegne og skrible over det du tar på bildet, men det er fortsatt et bilde, ikke tekst.

 

Kan du da markere teksten i bildet og bruke det til å feks lagre en kontakt slik du kan dersom du skriver "tom tomson, 97751152" i S Note med pennen?

Lenke til kommentar

"The notification pane has been cleaned up, with no more "S Finder" and "Quick connect" buttons gumming things up."

 

- AndroidCentral om Note 4.

 

Er ikke de to knappene på notificationpane på Note 4? If so; great news.

Jo de er der, så skjønner ikke hva han prater om.

 

Forresten så bestillte jeg telefonen forrige uke, fikk melding om at den var sendt på fredag og kunne plukke den opp lørdag kl.09.30 på ICA! Telenor <3 Har lekt med telefonen hele helgen, men venter med å ta den ordentlig i bruk til jeg får casen (finnes det noe godt norsk ord for dette?) min. For meg er det av en eller annen grunn altid slik at sjansen for å miste telefonen i bakken er omvendt proporsjonal med tiden telefonen har vært i mitt eie, så jeg tør ikke ta noen sjanser. (Det der tror jeg er den lengste setningen jeg har skrevet i min tid her på forumet)

Anyway...u jelly Slai? :tease:

Lenke til kommentar

Merkelig, de knappene var ikke der på bildene fra den reviewen.

 

Kjempejelly =/ .

 

Kan du teste det jeg nevnte over med photo note btw? Hvis du forstår det jeg prøvde beskrive =p ?

 

"Deksel" tror jeg blir nærmest case. Selv hater jeg cases, men skjønner man vil beskytte mot slitasje og fall. Blir nok nervøse tre måneder i starten, men håper det går fint. Klarer ikke ha dem.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Merkelig, de knappene var ikke der på bildene fra den reviewen.

 

Kjempejelly =/ .

 

Kan du teste det jeg nevnte over med photo note btw? Hvis du forstår det jeg prøvde beskrive =p ?

Holdt ut, det er snart din tur :)

Skjønner ikke helt hva du mener. Du vil ta bilde av at visittkort og så bruke det til å opprette en kontakt ved hjelp av photo note?

Lenke til kommentar

Har hatt iPhone så lenge jeg kan huske, men ble så skuffa over iphone 6 at jeg begynte å se etter en android telefon. Kom over Note 4 av ren tilfeldighet siden jeg egentlig ikke ville ha en så stor telefon, men nå gleder jeg meg sykt til jeg har min!!! Den er så fin! Og jeg elsker at man har så mange valg i forhold til iPhone det man egentlig ikke har så mange valg annet enn bakgrunnsbilde :-/ bare spent på hvor lang tid d tar for meg å lære meg alt.

Lenke til kommentar

Alt? Det tar sin tid, skal du se. Men du lærer deg nok the basics ganske fort. Så er det greit å etterhvert sjekke ut litt tips/triks ift android generelt, og deretter note 4 spesifikt, hvis du ikke har erfaring med android fra før.

 

Anbefaler faktisk å lese gjennom instruksjonsboken til Note 4 når du har fått tlf, hvis du er helt ny til android og samsung sin variant av android. Der ser du mye god basic info, samt du kan se direkte på tlf hvordan ting fungerer mens du leser. Ligger link i førstepost til PDF av manualen.

 

edit: og så har du jo oss på forumet og, vi er assholes i blandt, men normalt sett får du gode svar på det du lurer på.

 

Missy: sitter og venter på at nettbutikken deres skal åpne telefonlinjene så jeg kan avbestille, selv.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Åh nei, bare den ene av de to jeg bestilte på djuice. Og når jeg får melding om at den tlf jeg skal ha er sendt fra djuice, må jeg avbestille den tredje jeg hadde bestilt på komplett. Den fjerde fra elkjøp har jeg alt avbestilt.

 

:p

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Åh nei, bare den ene av de to jeg bestilte på djuice. Og når jeg får melding om at den tlf jeg skal ha er sendt fra djuice, må jeg avbestille den tredje jeg hadde bestilt på komplett. Den fjerde fra elkjøp har jeg alt avbestilt-

Haha! Gutten som har sikret seg? Brått har jeg min i morgen ettermiddag. Wæææ!

:p

Lenke til kommentar

Ja, jeg vet ikke hva som kan forventes dersom den går ut i dag. Antar den pakkes, legges på en bil til et sorteringskontor, hvor den må sorteres til rett bil mot mitt landsområde, lander på enda en sorteringsterminal på vestlandet en plass, og så på bil til postkontoret her jeg bor.

 

Kan vel fort bli torsdag før jeg ser den her utfor stavanger?

Lenke til kommentar

Du er da en evig optimist. Jeg forventer onsdag, senest fredag selv :p . Men håper jo på tirsdag såklart. Me får sjå.

 

Typisk at jeg er på jobbreise i morgen frem til rundt åtte kvelden, og onsdag jobber jeg til åtte-/nitiden på kvelden, samme med torsdag.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Blir en pakke levert inn i Oslo på mandag så er den i stavanger på tirsdag og vist man er i nær omegn, så blir det kjørt ut til poste i butikk? Samme dag, flytter vi oss 1 time sørover til Egersund for eksempel, så tar det en ekstra dag fra Stavanger, så onsdag ville blitt korrekt.

 

Du skal bo godt ut på landet for at torsdag - fredag skal bli aktuelt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...