Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette føles som et dumt spørsmål, men hvorfor er alle epostene mine deaktivert? Jeg får ikke skrudd på automatisk synkronisering på samme måte som i stock Android. Hvordan gjør jeg dette på en Samsung?

Trykk på kontoene i den menyen du har på bildet og velg hvilke funksjoner du vil skal synkronisere. Går ikke det? Er sånn jeg gjør det på S5, i alle fall.
Lenke til kommentar

Uhæææ,stor telefon! Uvant! Much sexy look.

 

Liker ikke at venstre "knapp" ved siden av meny knappen er snarvei for sist bruke apper nå og ikke setting valg, brukte den utrolig mye både på S2 og S4.

 

Hvis du holder den inne (kanskje ett, to sekunder) skal du få opp ganske mye samme funksjon som før. Ikke helt, men mye likt.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Heisann! Har fulgt denne tråden en god stund nå, bra info dere kommer med!

 

Min situasjon og mitt spørsmål.

 

Er Onecallkunde idag, og har ventet-og ventet- ... akkurat som dere, med utsatte datoer, og idag utsatte de forventet leveringsdato IGJEN til 6 nov.. (på sort note 4)

 

Til dere som har bestillt gjennom DJUICE: Er dere fornøyde? Her i nord er det ikke akkurat strålende dekning uansett leverandør, men telenor sin dekning på djuice regner jeg med?

Det der med oppdateringer kommer fortere med EEN eller noe i forhold til TEL, versjonen, hvilken type kommer fra DJUICE?(gjerne kom med argumenter om dette har noe å si for meg i praksis, liker å være oppdatert, men har tenkt til å bruke S_PEN, så..) SÅ irritert nå, at jeg skifter teleleverandør om dette virker bra, for jeg har ventet med å kjøpe i et helt svangerskap nå, og orker ikke mer.. Hvis jeg får den svarte note4 denne uka, så sprekker jeg, og slår til..

 

Gode råd noen?

Lenke til kommentar

Heisann! Har fulgt denne tråden en god stund nå, bra info dere kommer med!

 

Min situasjon og mitt spørsmål.

 

Er Onecallkunde idag, og har ventet-og ventet- ... akkurat som dere, med utsatte datoer, og idag utsatte de forventet leveringsdato IGJEN til 6 nov.. (på sort note 4)

 

Til dere som har bestillt gjennom DJUICE: Er dere fornøyde? Her i nord er det ikke akkurat strålende dekning uansett leverandør, men telenor sin dekning på djuice regner jeg med?

Det der med oppdateringer kommer fortere med EEN eller noe i forhold til TEL, versjonen, hvilken type kommer fra DJUICE?(gjerne kom med argumenter om dette har noe å si for meg i praksis, liker å være oppdatert, men har tenkt til å bruke S_PEN, så..) SÅ irritert nå, at jeg skifter teleleverandør om dette virker bra, for jeg har ventet med å kjøpe i et helt svangerskap nå, og orker ikke mer.. Hvis jeg får den svarte note4 denne uka, så sprekker jeg, og slår til..

 

Gode råd noen?

 

Telenor/Djuice (samme selskap i grunn) har i praksis bedre dekning enn hva One Call har. Om ikke det, så i alle fall minst like god. Telefonene du kjøper fra Telenor eller Djuice har ikke TEN lenger, men har gått over til den ordinære NEE. Oppdateringer kommer kjapt nok.

Lenke til kommentar

 

Om man går på Samsung sin nettside så står det at det er flere nettbutikker som har telefonen på lager.. som ikke stemmer om man sjekker f.eks. Komplett.no

 

Brukermanualer og så videre har også kommet

Er det kommet norsk brukermanual også? Isåfall, har du en link?

 

http://www.samsung.com/no/consumer/mobile/smartphone/smartphone/SM-N910FZKENEE

 

scroll ned eller trykk på støtte så finner du manualen. Er på flere språk, også norsk :-)

Lenke til kommentar

Han på tlf sa forresten at den var operatørlåst.. Sikkert åpenbart for dere, men kan hende det har noe å si..

 

Telefonen er ikke låst. Telenor har ikke låst annet enn drittbillige modeller til under tusenlapper på et par år nå. Tør ta gift på at den støtter andre simkort enn Telenor/djuice sine.

Lenke til kommentar

Jeg hadde bestilt iPhone 6, men rakk å ombestemme meg før mobilen ble sendt. Har Note 3, og burde ikke se etter ny mobil, og hadde jo bestilt iPhone for å få en litt mindre skjerm, men nå sikler jeg på Note 4 igjen...

 

Noen av dere som har fått prøvd Note 4 etter å ha hatt Note 3? I det hele tatt verdt det? Mitt største ankerpunkt med Note 3 er kameraet. Syns ikke det er så voldsomt godt.

Lenke til kommentar

Djuice solgte meg telefonen med et telenorabb.. litt skrudd det da, men bestemte meg for å prøve et større abb, da det sikkert blir litt mer data med denne nye saken det første året.. Får også testa om det er bedre med telenor sin dekning her oppe enn Onecall, selv om jeg tviler.. Men uansett, venter i spenning på mail om at den er kommet i posten..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...