Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Toppris: var det de sa til meg på Telenorbutikken på Kvadrat i Sandnes i alle fall. Men for ett og et halvt tusen mindre tar jeg den gjerne noen dager senere fra djuice =p

 

Oh... Jeg ville da tro at alle butikker hadde samme-ish pris nå til dags.. :o

 

 

Dei har det stort sett, men er litt annleis når ein kjøper med/uten abonnement :)

Lenke til kommentar

Kan ikke finne noen temperaturmåler i s health. Men jeg kan måle oksygenmetning i blodet. Utrolig spennende. Blodet mitt er 98% oksygen.

Mest overraskende positive er hvor fint og brukervennlig tw har blitt(siden s2). Hurtigladeren fungerer som annonsert også. Fortsatt for nyforelsket for å merke noe negativt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

  • 1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2014-10-19

Står det på komplett hos meg, er det bullshit eller?

Bestilte 3 september hos komplett. Der har jeg fått følgende statuser på bestillingen ;

Bekreftet 5 oktober.

Ubekreftet 12 oktober.

Bekreftet 19 oktober.

Nå har jeg;

1 stk nylig bestilt til lager. Leveres normalt ila 14 dager.

 

Snakket med de på chat gjentatte ganger og de kan bare beklage. Det er leverandør/samsung som har rotet til leveransen slik at vi trolig ikke får de før offisiell norsk release som er satt til 24 oktober... nesten 2 mnd fra bestilling til levering..... :-(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xRp8CQ0Q

Som alle andre, er også jeg en del av alle ventende

Men all denne "bla bla ..." om når mobilen kommer gjør på ingen måte hurtigere leveranse...

Smør deg med toldmodighet, så kommer Note 4 når den kommer.

Jeg som mange andre, venter like mye som alle dere som helst ville ha den i går..

Her er svar fra Samsung Norge etter min kontakt om ikke Samsung Norge burde komme ut i media om informasjon osv osv..

"Hei!

Takk for at du kontaktet Samsung.

 

Vi syns det er fint at du er interessert av våre nye produkter, men vi har dessverre ikke noen informasjon om leveringsdato!

Foreløpig dato for Note 4 har vært mot slutten av denne måneden.

Hør gjerne av deg igjen hvis du har flere spørsmål!

 

Med vennlig hilsen AndréSamsung Support

Lenke til kommentar

Er det noe forhåndsinstallert drit fra Telenor på eksemplarene som er tilgjengelige nå?

Noen som vet noe om dette?

-Er det preinstallert programvare fra Telenor på telefonene som har ankommet Telenor?

-Hvis ja, kan dette avinstalleres?

-Har disse telefonene et annet softwareversjonsnummer?

-Vil de risikere å få firmwareupdates senere enn standardversjonen?

Lenke til kommentar

 

Er det noe forhåndsinstallert drit fra Telenor på eksemplarene som er tilgjengelige nå?

Noen som vet noe om dette?

-Er det preinstallert programvare fra Telenor på telefonene som har ankommet Telenor?

-Hvis ja, kan dette avinstalleres?

-Har disse telefonene et annet softwareversjonsnummer?

-Vil de risikere å få firmwareupdates senere enn standardversjonen?

 

 

Tidligere så har det vært egen software/firmware på de som leveres fra Telenor, dessverre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...