Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Telefast (Telenor) sine pakker blir også levert på lørdager, så er den videresendt fra Oslo så får du den nok i morgen om du ikke bor langt utenfor Oslo da.

Pleier å få dagen etter fra Oslo, men sist jeg bestilte pakke Ble den stående fast på terminal 30 min unna hele dagen, og posten appen sier forventet leveringsdato :20 oktober, så spørs om terminalen har sluttet å levere ut til post i butikk samme dag nå.. Endret av Bendorama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, har selv opplevd at Samsung sin retail mode gjør at telefonene krasjer og er alt annet enn samarbeidsvillig. Angående tregheter under lading, S5en min var lynkjapp under både under nedlasting og oppdatering av apps helt frem til nå nylig (kjøpt i april), men i det siste har også min begynt å bli uhyre treg under skriving av data. Utrolig irriterende. :( Er keen på en Note, håper det ikke er et problem på den. Håper jeg får en god pris. :D

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Hun får neppe gjort stort, disse bestillingene ved lansering er temmelig låst i systemet så om de må kansellere / fjerne bestilling og sette opp på nytt så havner du nok bakerst i køen ja, dessverre. Selv ikke forhandlerservice med langt flere rettigheter som jeg forholder meg til klarer å endre på slikt, hvertfall ikke ved iPhone-lanseringer.

 

Om bestillingen har gått langt nok så må de vel frigjøre nummeret ditt også før de får lagt på nytt? Det tar jo fort en virkedag eller to i seg selv etter det jeg har erfart fra Telenor / Djuice tidligere.

Lenke til kommentar

Jeg forventer at ingenting endres når jeg har samme abb fra dem allerede? De legger vel bare på bindingstid på eksisterende abbonement?

 

Og i og med at jeg bestilte etter kontortid i dag har det kanskje ikke skjedd noe uansett?

 

Jeg kan ingenting om dette :p

 

Jeg vet for eksempel ikke hvor sannsynlig det er at de IKKE får sendt ut samtlige ordre på Note 4 kommende mandag. Jeg ser det står 50+ i lagerbeholdning, men hvorvidt det betyr 2500 eller 65 er jo anybodys guess. Og hvor mange telefoner klarer de få sendt ut på en dag, de har jo andre modeller som skal sendes og.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Nå er alt ferdig lastet, og alt virker kjapt bortsett fra tastaturet. Blir nok swiftkey på denne og ja. Førsteinntrykk: var litt nervøs for størrelsen men jeg har store hender og dette er helt utmerket. Når det meste med en hånd unntatt notification greia på toppen av skjermen. Pennen funker veldig bra.touchwiz har blitt uendelig mye bedre siden min forrige ikkenexus-telefon, s2. Men ville egentlig foretrukket vanilla. Skjermen er amaaazing.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alright. Da har jeg bestilt HVIT telefon, med Large abb, totalpris tlf 5099,-.

 

Hun dama sa hun hadde ingen tro om at den IKKE skulle bli sendt ut mandag, men hva vet vel hun. Vi får se.

 

Så må jeg ringe og avbestille min TIDLIGERE ordre klokken åtte på mandag.

 

*puh* stress med ny tlf ass.

 

Inge: herlig å høre! Blir litt plutring med tlf i kveld på deg om du er NOE a la meg.

 

Sjekk ut theandroidguy på youtube, han har en del fine tips og triks til note4 som kan gå den jevne bruker hus forbi.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Er så dritt lei at telefonen er såpass kraftig som de er, likevell er tastaturet et moment som alltid virker plagsomt lugget, SwiftKey føler jeg er nesten værre en stock Android tastatur, men likevell litt kjappere å skrive på grunn av den lærer og god ord gjetting, men blir masse skrivefeil fordi at tastaturet ikke henger med.

 

EDIT : Hvit Slai? Skuffet..

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Jeg prøvde nettopp Swype og Fleksy en god del. De er forferdelige, syntes jeg, kontra swiftkey. Ikke pga treighet men fordi de bare ikke er like flinke til å gjette hva jeg febrilsk forsøker små inn i tastaturet mens jeg løper til bussen. Pluss at jeg liker å ha dedikert nummer-rekke.

 

Bend: such is life. Den sorte var vel kjedelig for meg når jeg så den live i kveld.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...