Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, da forventer jeg melding om sendt tlf på mandag fra djuice. Bruker et large abb fra djuice allerede, kanskje det er noe å spare på å binde meg opp ett år?

 

Eh, ja? Med nullbindingen deres (du binder deg, koster fortsatt 299 i måneden, du er kun låst til abonnementet i ett år. Bruddgebyr på 1800 kr, synker med 25% per kvartal) koster telefonen bare 5299,- Det er mer enn én tusenlapp spart kontra å bare kjøpe den kontant fra nettbutikken deres.

Lenke til kommentar

Jeg syntes og den er litt luguber. Fikk tafset litt på en note nettopp, men de hadde ikke for salg. Desverre.

Venter bare på telefonsamtale fra djuicejenta på support, så ber jeg henne bytte ordren min fra uten abb til med Large. Hvis det svarer seg er det jo like greit.

 

Edit: den sorte var sortere enn forventet. Så bedre ut.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Satan, bend. Good call med telenorbestilling denne gangen, ser det ut til. Gled deg!

 

Demoenheten jeg jeg brukte var litt treg. Ikke luggete eller noe, bare... Smålig treg.

Men tror det var fordi den drev på og lastet ned en del i bakgrunnen, så den lastet ned fw blandt annet.

Men Sweet sweet skjerm, og den føles herlig i hånden.

Vil forvente at releaseunit er bedre, eller så har alle reviews faret med et tykt lag løgn =p .

 

Regner med Inge gir oss oppdateringer i løpet av kvelden på hans inntrykk?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Hadde demoenheten retail mode aktivert? Retail/demomodus er omfattende og kjører kontinuerlig, samt setter en del sperrer på telefonene og deaktivere et par funksjoner. Ville kanskje gjort telefonen litt luggete, ja.

 

Samsung sine retailmoduser er noe av det verste jeg har sett, får telefonene og nettbrettene til å virke forferdelig trege og luggete.. Aldri forstått hvorfor Samsung krever at vi kjører dette på alle utstillinger på jobb da gjør det verre å selge modellene da de lugger noe forferdelig når du forsøker å bruke dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...