Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ram: Ja, derfor jeg ikke kjøper fra 28mobile. De har kun exynos inne. Og de har stive priser over feks clove, som ikke er langt unna når du regner med de 25 prosentene.

 

Når det gjelder garanti har Samsung uansett to års produktgaranti, så han på elkjøp Express sa at han lett kunne hjelpe meg hvis det ble noe galt med en importert note4.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Her må du passe deg litt, Samsung har regional garanti og ikke global. Så du må handle fra innen for EU om du skal få garanti på telefonen i Norge. Du mister jo uansett reklamasjonsretten som både varer lenger (5 år) og er langt enklere å få ting dekket på enn hva garanti fra produsent er.

 

Jeg var forsåvidt på telefon med Samsung Norge i dag og fikk bekreftet at det skal være flere telefoner i salg på det norske markedet fra og med fredag neste uke :)

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Takk, Ram =) .

 

Nå har reklamasjonen ut over to år lite å si for meg, jeg bytter jo i hytt og vær =/. Men visste ikke dette med regional garanti. Vi snakket jo for så vidt om import fra England når han på Express nevnte dette, jeg bare antok det var globalt

Lenke til kommentar

https://www.youtube.com/watch?v=a_g9gAZd6zw&list=UUzLaQ6eeTVuAltzTrN7fzyg&spfreload=10%20Message%3A%20Unexpected%20end%20of%20input%20(url%3A%20https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Da_g9gAZd6zw%26list%3DUUzLaQ6eeTVuAltzTrN7fzyg)

 

Anbefaler å sjekke ut han her, han har en del sånne småting, og blir å kjøre note 4 som main en god stund, så det kommer nok mye grei info der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...