Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 4 og Note Edge - Diskusjon


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Husk å ha klart passende simkort før dere får telefon ;)

 

Takk! :-D Forbanna simkort. Hadde jo microsim før, nå har jeg nanosim, så trenger jeg nytt microsim igjen? Håper det er gratis denne gangen! gggrrrr...

 

 

Du kan jo kjøpe en adapter, så du kan gå fra nano til micro når som helst? Er verre å gå andre vegen, for då må du klippe ;)

 

I'm all set then :) . Da er det bare å vente videre. Virkelig imponert over testene i forhold til kamera og batteritid. Blir spennende å se hvordan den sorte/grå faktisk ser ut...

 

Trur ikkje det blir så gale, Note 2 såg jo ikkje grusom ut :)

Lenke til kommentar

 

Den casen var utrolig lekker. Synd prisen ligger over grensen på 200-kr. Mulig å bestille rimeligere enn på spigen.com?

Spigen ebay official store

 

Her får du den for godt under 200 kroner ( i og med at frakten ikke tas med i prisen)

Løyp å kjøyp :)

EDIT2: Det ble nok metal slate, får håpe den fargen er relativt spot on med Note 4 black.

For evt prøvd telefonen en stund uten også, siden forventet levering vil bli tidlig til midt desember.

 

Blir litt forvirret her, trodde ikke disse var produsert enda, og Estimated delivery Friday, Dec. 5 - Wednesday, Dec. 17

Likevel fikk jeg mail i går om at den er sendt, og nå står det at dekslet er på vei (In transit), men estimert levering står enda til desember, kan umulig stemme, i så fall tar USPS First Class rekord i ultra lang levering i fra USA.

Lenke til kommentar

 

 

Den casen var utrolig lekker. Synd prisen ligger over grensen på 200-kr. Mulig å bestille rimeligere enn på spigen.com?

Spigen ebay official store

 

Her får du den for godt under 200 kroner ( i og med at frakten ikke tas med i prisen)

Løyp å kjøyp :)

EDIT2: Det ble nok metal slate, får håpe den fargen er relativt spot on med Note 4 black.

For evt prøvd telefonen en stund uten også, siden forventet levering vil bli tidlig til midt desember.

 

Blir litt forvirret her, trodde ikke disse var produsert enda, og Estimated delivery Friday, Dec. 5 - Wednesday, Dec. 17

Likevel fikk jeg mail i går om at den er sendt, og nå står det at dekslet er på vei (In transit), men estimert levering står enda til desember, kan umulig stemme, i så fall tar USPS First Class rekord i ultra lang levering i fra USA.

 

Det samme skjedde med meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...