Gå til innhold

Hva er det innvandring gir oss, som rettferdiggjør voldtekter og vold?


Gjest medlem-320416

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bare sett Kinesiske jeg...

 

Vet ikke hvordan en japansk restaurant vil se ut og hva som vil serveres der en gang.

Da har du ikke tittet godt etter, eller så har du aldri besøkt Oslo.

http://www.tripadvisor.com/Restaurants-g190479-c27-Oslo_Eastern_Norway.html

I Norge så serverer de fleste japanske resturanter sushi, siden det er hva det norske markedet etterspør.

 

Om det var slik at flere innvandre betyr mer mat, hvorfor har vi ikke flere somaliske resturanter? I virkeligheten er korrelasjonen mellom innvandring og mat svak, Om vi ikke tok imot en eneste asylsøker, så ville vi forsatt ha hatt kebab.

Lenke til kommentar

 

La vårt fokus være på islam og den innflytelse den ideologien gjør mot vårt samfunn.

Skal man nekte folk å være muslimer må man forby kristendommen også.

 

Skal man forby dem å ha sine egne kirker, eller spise egen mat?

 

Da kan man like godt forby dem å komme inn i første omgang?

 

Jeg vil ikke ha noe forbud mot religioner. Men jeg vil ha religiøsitet vekk fra det offentlige. Dvs. at man ikke skal ta spesielle hensyn til folks overtro og fantasier. Vi skal ikke spesielt vektlegge hva en prest eller Iman sier eller gjør. Religiøsitet hører til privatlivet. Der kan folk kle seg som dem vil og dyrke sitt tøv i fred. Vi må ta religiøsitet for hva det faktisk er, overtro og tull som har fått vokse frem gjennom trusler, vold og skremsler så alt for lenge.

Lenke til kommentar

 

Jeg vil si ca. 6. Det er like seriøst som å påstå at alle innvandrere voldtar. De fleste innvandrere i Norge jobber og sliter som folk flest. La vårt fokus være på islam og den innflytelse den ideologien gjør mot vårt samfunn.

Er det islam som er grunnen til at ikke-vestlige hadde alle overfallsvoldtektene en periode? Står det virkelig det i den hellige boken - at det er bare å ta for seg av kvinnene, som det passer seg?

 

Du for slå opp i den store kloke boken å lese. Jeg tror ikke muslimer spesielt voldtar. Selv om man kommer fra et ikke vestlig land, så er man ikke automatisk muslim. Jeg er fra et kristent land, men jeg er ikke kristen.

Lenke til kommentar

Da har du ikke tittet godt etter, eller så har du aldri besøkt Oslo.

http://www.tripadvisor.com/Restaurants-g190479-c27-Oslo_Eastern_Norway.html

I Norge så serverer de fleste japanske resturanter sushi, siden det er hva det norske markedet etterspør.

 

Ok. Jeg trudde sushi restauranter var bare sushi restauranter, ikke "japanske" restauranter. Akkurat som at peppes pizza, eller dolly dimples bare er pizza restauranter, ikke italienske restauranter.

Lenke til kommentar

 

Jeg tror ikke muslimer spesielt voldtar. Selv om man kommer fra et ikke vestlig land, så er man ikke automatisk muslim. Jeg er fra et kristent land, men jeg er ikke kristen.

Nettopp. Så da er det ikke islam og ideologien der som nødvendigvis er årsaken til utfordringene.

 

Nå har vel ikke islam og muslimer så mye med voldtekter å gjøre. Islamsk påvirkning i samfunnet har helt andre utfordringer. Hvordan vi ønsker å overlate Norge til dem som kommer etter oss. Det vi i dag ser, er en gjeng egoister som styrer politikken, uten hensyn til våre barn som skal overta. Jeg vil sammenligne det med naturvern. Forskjellen er at mange ikke bryr seg, de tenker kun på seg selv her og nå. Spesielt ses dette på venstresidens disipler.

Lenke til kommentar

 

Da forstår du utmerket hva jeg mener om islamsk påvirkning i samfunnet.

Å du forstår at det å fokusere på en ting ikke er så lurt

 

 

 

 

Da forstår du utmerket hva jeg mener om islamsk påvirkning i samfunnet.

Å du forstår at det å fokusere på en ting ikke er så lurt

 

Det har jeg alltid fokusert på. Nå var det deg som ikke hadde fokus på flere ting, men hang deg opp i voldtekt. Islam er den største faren i det Norske samfunn og muligens verden. Men vårt fokus er på helt andre ting, dessverre.

Lenke til kommentar

Nå var det deg som ikke hadde fokus på flere ting, men hang deg opp i voldtekt.

Jeg nevnte voldtekt som en av tingene vi sliter med når det gjelder innvandrere(så legger du merke til trådtittel). Innvandring er mer enn en ting, som religion. Så nei, "la vårt fokus" være på alle ting rundt innvandrere, ikke bare religion

Endret av KarpeSkrotum
Lenke til kommentar

 

Nå var det deg som ikke hadde fokus på flere ting, men hang deg opp i voldtekt.

Jeg nevnte voldtekt som en av tingene vi sliter med når det gjelder innvandrere(så legger du merke til trådtittel). Innvandring er mer enn en ting, som religion. Så nei, "la vårt fokus" være på alle ting rundt innvandrere, ikke bare religion

 

Selvsagt ikke bare religion. Men islam vil bli vår undergang som demokrati om vi ikke snart reagerer. Der ligger den største utfordring, som vi dessverre ikke våger å ta tak i. Mye pga. vår ekstreme evne til å fremstå som naive tullinger i dette land.

Lenke til kommentar

 

Men islam vil bli vår undergang som demokrati om vi ikke snart reagerer.

 

Det hadde vært opplysende for enkelte av oss om du beskrev veien frem til denne undergangen. Hva er det vi ikke reagerer på, og hvordan fører dette til demokratiets undergang?

 

Geir :)

 

Det har jeg beskrevet mange ganger i dette forum Geir. Men igjen kort og greit. Kunnskap, vanskeliggjøre og praktisere islam og andre religioner i det offentlige, utstøtte religiøse ledere, dvs. ikke gi dem noen autoritets rolle i det offentlige, gjøre det flaut og skammelig og være religiøs osv. På den måten vil vi på sikt bekjempe religiøst tøv.

Lenke til kommentar

Det har jeg beskrevet mange ganger i dette forum Geir. Men igjen kort og greit. Kunnskap, vanskeliggjøre og praktisere islam og andre religioner i det offentlige, utstøtte religiøse ledere, dvs. ikke gi dem noen autoritets rolle i det offentlige, gjøre det flaut og skammelig og være religiøs osv. På den måten vil vi på sikt bekjempe religiøst tøv.

 

 

Nei, jeg spurte etter en beskrivelse av veien frem til undergangen, ikke måter å unngå den på. Spørsmålet er hva som angivelig skjer, og hvordan det skjer, om vi "ikke snart reagerer".

 

Jeg kan ikke se annet enn at landets kanskje 200 000 muslimer og 50 islamister til tross, er islam ikke noen truende fare mot vårt demokrati. Det står nok for en støyt. Jeg ser heller ikke hvordan eller hvorfor det skulle endre seg med det første, eller på det litt lengre for den saks skyld.

 

Så er jeg helt enig med deg at religionen burde vike for kunnskap, og ideelt sett burde bli en privatsak uten påvirkning på styre og stell. Det er mitt håp for fremtiden og en bedre verden og alt det der, men jeg kan ikke med min beste/verste vilje se at demokratiet står i fare uansett.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

Det har jeg beskrevet mange ganger i dette forum Geir. Men igjen kort og greit. Kunnskap, vanskeliggjøre og praktisere islam og andre religioner i det offentlige, utstøtte religiøse ledere, dvs. ikke gi dem noen autoritets rolle i det offentlige, gjøre det flaut og skammelig og være religiøs osv. På den måten vil vi på sikt bekjempe religiøst tøv.

 

 

Nei, jeg spurte etter en beskrivelse av veien frem til undergangen, ikke måter å unngå den på.

Geir :)

 

Ja jeg så at jeg svaret det. Veien dit har jeg også beskrevet mange ganger Geir, også til deg. Det handler om økt islamisering (det noen blinde ennå ikke ser) Tilpasning og hensyn til islam. Så det mest alvorlige, muslimer danner egne partier og bruker demokratiske prosesser til og skaffe seg makt. Der ligger vår undergang. Derfor svært viktig at vi gjør de tiltak mot religiøsitet som jeg har nevnt. Så vil selvsagt de naive i vårt samfunn si nei da. Slik de som ikke tror på naturkatastrofer sier at det ikke er noe galt med klima, bare her bytter man roller. Venstresiden og høyresiden. Et artig spill å se. Hvorfor ikke tenke føre var prinsippet, naturvern handler ikke kun om gasser og forurensning. Man kan også forurense med ideologier og mennesker.

Lenke til kommentar

Så du tror på menneskeskapte klimaendringer, Goth?

 

Men nei: Jeg er nok blind, for jeg ser ikke denne islamiseringen av samfunnet. Jeg ser at noen muslimer radikaliseres, og det er alvorlig nok, men jeg ser ikke hvem som skal det neste skrittet. Hvilke muslimer skulle danne parti, og hvorfor vil de lide noen annen skjebne enn Krf, og i beste fall spille ping pong med de andre partiene som havner under sperregrensen?

 

Muslimene utgjør mindre enn 5% av befolkningen, og enda mindre av de stemmeberettigede. Selv om de alle stemte på samme parti, hvilket er helt usannsynlig, ville de i beste fall klare å få en posisjon som hestehandlere, akkurat som KrF.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...