Gå til innhold

Hva er det innvandring gir oss, som rettferdiggjør voldtekter og vold?


Gjest medlem-320416

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Baltazar: er helt latterlig at du har blitt så hjernevasket av bibelen, en bok som noen ukjente karer skrev. La oss ta for oss bibelen og Gud der. I følge bibelen så har Gud mange sønner, han refererer flere profeter innenfor kristendommen som min sønn. Betyr det at Gudene innenfor kristendommen har mange sønner? Hvorfor tolker dere det Paulus sa bokstavelig og ikke det Jesus selv sa. Jesus poengterte flere ganger og det står skrevet i bibelen at han ikke er Gud og beviste ved å be til Gud . Det største problemet innenfor kristendommen er treenigheten som er ren kopi av hva romerne trodde på i tiden til Paulu. Jeg kan forsette til det uendelige om kristendomme.

Lenke til kommentar

Baltazar: er helt latterlig at du har blitt så hjernevasket av bibelen, en bok som noen ukjente karer skrev. La oss ta for oss bibelen og Gud der. I følge bibelen så har Gud mange sønner, han refererer flere profeter innenfor kristendommen som min sønn. Betyr det at Gudene innenfor kristendommen har mange sønner? Hvorfor tolker dere det Paulus sa bokstavelig og ikke det Jesus selv sa. Jesus poengterte flere ganger og det står skrevet i bibelen at han ikke er Gud og beviste ved å be til Gud . Det største problemet innenfor kristendommen er treenigheten som er ren kopi av hva romerne trodde på i tiden til Paulu. Jeg kan forsette til det uendelige om kristendomme.

 

Hvorfor begynner du plutselig å angripe meg ?

Det var jo ikke meg eller kristendommen vi skulle diskutere her.

 

Men ok, jeg kan svare uansett.

Jeg har ikke blitt hjernevasket av noen, men tvert imot så har Gud beskyttet meg fra å bli hjernevasket.Jeg var i ferd med å bli like hjernevasket som mange andre kristne dessverre er.

 

Det du har lest om disse Guds sønner er nok i GT, og der var det de falne englene som ble omtalt slik.

Gud skapte jo dem også, og hvorfor skulle han ikke da kunne kalle dem for sine sønner ?

De var det da men ikke nå lenger, for nå har de valgt å følge satan i hans opprør mot Gud.

 

Men det er også slik at kristne, og da også profetene som du nevner, vil bli Guds sønner. For Gud skapte menneskene i sitt bilde, og de som er kristne og følger Jesus, er følgelig Guds sønner.

 

Jeg tar ikke det Paulus sier bokstavelig. Jeg følger Jesus. og tar Hans ord og budskap bokstavelig.

I dag har vi Jesu budskap i Bibelen og kan følge Jesu budskap direkte.

Men de fleste kristne tror på jødenes budskap om at vi er hedninger, og siden det heter at Paulus var hedningenes apostel, så følger disse kristne Paulus og ikke Jesus.

 

Jesus sa ikke flere ganger at Han ikke var Gud. For Jesus var Guds sønn, og dermed også Gud.

 

Men det Jesus poengterte var at vi skal be til Gud, som er vår Far i himmelen, Vi skulle ikke be til ham.

 

Og det var jo fordi Jesus på det tidspunktet også var menneske. Jesus var mao Guds sønn, men Han var også menneske.

 

Treenigheten er stammer egentlig fra babylon, det er nimrod, hans kone semiramis og sønnen Tammuz som er modell for treenigheten.

Det er mao et annet stykke falsk lære som er plantet inn i kristendommen, Men det er altså ikke noe opprinnelig kristent ved dette.

Lenke til kommentar

Jeg håper imidlertid at han og alle andre som støtter islam vil våkne snart og innse hva det er for slags ondskap de har støttet, og dermed ta avstand fra islam.

 

For det er visse ting som ikke kan støttes eller forstås på noen måte.

Og slike ting foregår i islams navn over hele verden 24 timer i døgnet og hele året ,uten stopp.

 

 

For ordens skyld: Jeg støtter ikke islam eller andre religioner, heller ikke din. Men jeg støtter menneskers rett til trosfrihet, også muslimers. Denne retten er personlig og privat. Religion gir ikke mennesker spesielle rettigheter i samfunnet, ei heller retten til ikke å bli støtt.

 

At du tror at jeg lar meg lure av ditt tåkeprat.

 

Men det tror jeg da ikke. Jeg tror du er blitt lurt av noe helt annet, hva vet jeg ikke, som får deg til å oppfatte det som tåkeprat. Det kan jeg ikke gjøre mye med.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

Noen vil kanskje mene at hvis jeg er det verste de politisk korrekte har å by på, så står det ikke så ille fatt. Men det får den enkelte bedømme selv, ved å lese mine innlegg om slike emner.

 

De fleste politisk korrekte reagerer ikke selv på dette, for de er så overbevist om at de har rett og at det skal være slik.

Slik var det med meg også da jeg var Israelvenn, og forsvarte jødene uansett hva de gjorde.

Jeg har heller ikke alltid vært en slik brennende motstander av islam som jeg er nå.

 

Den gang så ikke jeg heller noen feil med ved meg selv og min egen politiske korrekthet, og hvordan og hvorfor mine meninger provoserte andre.

 

Men det gjør jeg nå.

Og jeg er glad for at jeg fikk åpnet øynene og klarte å bryte ut av den politisk korrekte boksen.

 

Jeg har lest de fleste av dine innlegg, og jeg har lagt merke til at du prøver å fremstille det slik at du er nøytral, og ikke støtter noen av sidene for enhver pris.

 

Men det gjorde jeg også.

Likevel vil jeg karakterisere meg selv fra den tiden som en politisk korrekt fanatiker på visse områder.

 

 

Det er forøvrig muligens riktig at du ikke bevisst støtter islam for enhver pris. Men du uttrykker deg på en måte som kan få andre til å oppfatte det slik at du støtter islam for enhver pris.

Og at du aksepterer alt muslimene gjør, fordi det viktigste for deg er å støtte fri innvandring av muslimer uansett pris som folket må betale for dette.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Jeg har lest de fleste av dine innlegg, og jeg har lagt merke til at du prøver å fremstille det slik at du er nøytral, og ikke støtter noen av sidene for enhver pris.

 

Men det gjorde jeg også.

Likevel vil jeg karakterisere meg selv fra den tiden som en politisk korrekt fanatiker på visse områder.

 

 

Du om det. Du kjenner deg selv best, får vi anta.

 

Men nei, jeg prøver ikke å være nøytral. Jeg er ikke kulturrelativist.

 

Dersom du eller min gamle venn Robert har noen konkrete eksempler eller ankepunkter fra alle disse innleggene så kan vi gjerne diskutere dem. Det er snart 10 000 av dem å velge mellom bare i denne kategorien, så det skulle jo være noe å ta av. (De eldste er riktignok 10 år gamle, så jeg kan jo ha skiftet mening.) Det kunne være interessant å få høre hva jeg sier som tolkes så inni hampen konspiratorisk.

 

Slik fanden leser bibelen, er det noe som heter. Ikke at jeg foregir meg eller mine utsagn å være av bibelsk støpning, jeg får vel skynde meg å legge til det så jeg ikke misoppfattes...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

Jeg håper imidlertid at han og alle andre som støtter islam vil våkne snart og innse hva det er for slags ondskap de har støttet, og dermed ta avstand fra islam.

 

For det er visse ting som ikke kan støttes eller forstås på noen måte.

Og slike ting foregår i islams navn over hele verden 24 timer i døgnet og hele året ,uten stopp.

 

 

For ordens skyld: Jeg støtter ikke islam eller andre religioner, heller ikke din. Men jeg støtter menneskers rett til trosfrihet, også muslimers. Denne retten er personlig og privat. Religion gir ikke mennesker spesielle rettigheter i samfunnet, ei heller retten til ikke å bli støtt.

 

 

At du tror at jeg lar meg lure av ditt tåkeprat.

 

Men det tror jeg da ikke. Jeg tror du er blitt lurt av noe helt annet, hva vet jeg ikke, som får deg til å oppfatte det som tåkeprat. Det kan jeg ikke gjøre mye med.

 

Geir :)

 

Jo, du støtter islam, ikke minst fordi du vil slippe islam inn i Norge når vi ikke har hatt islam her fra før.

Det var av samme grunn politikerne i all hemmelighet forandret to paragrafer i grunnloven for å kunne "likestille" alle religioner i Norge.

Men i praksis så var det for å støtte islam.

 

Denne unnskyldningen om ikke å "støte" andre mennesker, er en typisk unnskyldnig som politisk korrekte bruker.

Hvordan skal dui kunne si sannheten eller kritisere muslimenes handlinger og islam uten å støte noen ?

 

For å sette det litt på spissen så mener du altså at om vi ser at en morder dreper noen, så skal vi ikke si det til politiet , og heller ikke kritisere ham for det, for da vil han føle seg støtt.

 

Igjen så er denne påtatte redselen for å "støte noen" bare gjeldende for islam og muslimer, og også jøder og andre innvandrere.

Det gjelder ikke for kristne og etnisk Norske som er imot politikernes og sosialistenes multikulturelle prosjekt.

 

Vi ser jo dette tydelig i dag.

Muslimer kan stort sett kreve det de vil og få det innvilget.

Det er ingen av de politisk korrekte som tenker på at kanskje det er noen kristne eller andre i Norge som blir støtt av å bli tvunget til å akseptere,moskeer, hijab, niqab, bønnerom for muslimer, påtvunget halalkjøtt osv.osv.

 

At du ikke forstår selv at du er en av de mest fanatisk politisk korrekte, er egentlig ganske utrolig.

 

Du tror også at jeg lar meg lure av ditt tåkeprat, og også alle andre.

 

Det er jo derfor du er programmert slik av politikere og media i Norge.

Men det skjer i de fleste tilfeller ubevisst, uten at offeret selv vet om det eller forstår hva som skjer.

 

De som er hjernevasket og fylt av statlig propaganda, tror også alltid at de selv er helt perfekt, mens de som ennå kan tenke selvstendig og selv lete opp den informasjonen de har behov for er dem som er blitt lurt av noen.

 

Mao, de som er blitt lurt av politikere og media og kun stoler på statlig propaganda, de tror alltid at de som tenker selv og dermed finner frem til annen informasjon er blitt lurt.

Lenke til kommentar

 

Religion gir ikke mennesker spesielle rettigheter i samfunnet, ei heller retten til ikke å bli støtt.

 

Denne unnskyldningen om ikke å "støte" andre mennesker, er en typisk unnskyldnig som politisk korrekte bruker.

 

Jeg sa i innlegget du siterer:

 

"Religion gir ikke mennesker spesielle rettigheter i samfunnet, ei heller retten til ikke å bli støtt."

 

Man skulle tro at det var klar og enkel tale. Men nei.

 

Du svarer:

 

"Denne unnskyldningen om ikke å "støte" andre mennesker, er en typisk unnskyldnig som politisk korrekte bruker."

 

Leser du innleggene du svarer på før du skriver, eller har du alt bestemt deg på forhånd? :hmm:

 

Geir :)

 

Edit: La på sitatet

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

 

Jeg har lest de fleste av dine innlegg, og jeg har lagt merke til at du prøver å fremstille det slik at du er nøytral, og ikke støtter noen av sidene for enhver pris.

 

Men det gjorde jeg også.

Likevel vil jeg karakterisere meg selv fra den tiden som en politisk korrekt fanatiker på visse områder.

 

 

Men nei, jeg prøver ikke å være nøytral. Jeg er ikke kulturrelativist.

 

 

Ja, akkurat, det er det du er.

 

Men det er nettopp det som er roten til all ondskapen.

Du mener det nok ikke galt, for du tror det er det riktige, og det er det alle blir opplært til a staten gjennom skolen, som jeg kaller for den statlige propagandafabrikken.

 

Jeg har også fått min dose, men jeg klarte som sagt å bryte ut av det slik at jeg ble fri til å tenke selvstendige tanker.

 

Du er kulturrelativist i likhet med så alt for mange i landet.

Og det fører til at du svikter din egen og landets kultur og du svikter ditt eget folk og land. Og sist men ikke minst du svikter deg selv.

 

Du svikter deg selv fordi du er i ferd med å ødelegge deg selv i din anstrengelse for å akseptere og forsvare andre kulturer, i dette tilfellet muslimers ukulttur, som er islam.

I denne anstrengelsen for å akseptere muslimenes ukultur, og virke "inkluderende" så undertrykker du dine egne menneskelige følelser slik at det til slutt ikke er nok igjen av dem.

Og du oppfører deg i høyeste grad ekskluderende mot ditt eget folk fordi du er villig til å la ditt folk betale prisen for at du selv skal kunne få din vilje, og for at du selv skal kunne føle deg "snill og god" siden du legger deg flat og aksepterer disse muslimene og deres onde ideologi/ukultur på deres egne prinsipper.

 

For du må være klar over at det har sin pris å akseptere islams ondskap.

Den prisen er vi vitne til nå, og det vi diskuterer her er en del av den prisen, og om det er verdt det. Og du kan også lese om denne prisen i koranen og hadith.

 

Du mener altså at det ER verdt prisen.

Men du er desverre ikke alene om det, for dine meninger deles av så alt for mange sosialister,skapsosialister, politikere og andre med og uten makt i dette landet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

nei, jeg prøver ikke å være nøytral. Jeg er ikke kulturrelativist.

 

Ja, akkurat, det er det du er.

 

 

Jeg siterer meg selv fra den delen av innlegget du hoppet over:

 

Dersom du eller min gamle venn Robert har noen konkrete eksempler eller ankepunkter fra alle disse innleggene så kan vi gjerne diskutere dem. Det er snart 10 000 av dem å velge mellom bare i denne kategorien, så det skulle jo være noe å ta av. (De eldste er riktignok 10 år gamle, så jeg kan jo ha skiftet mening.) Det kunne være interessant å få høre hva jeg sier som tolkes så inni hampen konspiratorisk.

 

Utfordringen står. I mellomtiden står deg selvsagt fritt å oppfatte meg akkurat som du vil oppe i ditt eget hode.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

De diskusjonene her gjør bare en ting stadig mer sikkert.

 

Da jeg var 20 visste jeg alt, for hver dag som har gått siden har jeg bare oppdaget at jeg stadig vet mindre og det har vært noen nyttårskalas siden den gang.

 

Gratulerer !

 

Jeg er glad for at du også har oppdaget det nå.

 

For i virkeligheten vet vi alle veldig lite, og folk flest vet stort sett bare det staten og denne verdens "ledere" vil at vi skal vite.

Omtrent alt av kunnskap og informasjon om hva som virkelig skjer i verden,blir underslått og skjult av verdens politikere og ledere slik at folk flest aldri får vite om det.

 

Derfor er de ogs et lett bytte for statlig hjernevask og manipulasjon.

Lenke til kommentar

 

Dersom du eller min gamle venn Robert har noen konkrete eksempler eller ankepunkter fra alle disse innleggene så kan vi gjerne diskutere dem. Det er snart 10 000 av dem å velge mellom bare i denne kategorien, så det skulle jo være noe å ta av. (De eldste er riktignok 10 år gamle, så jeg kan jo ha skiftet mening.) Det kunne være interessant å få høre hva jeg sier som tolkes så inni hampen konspiratorisk.

Utfordringen står. I mellomtiden står deg selvsagt fritt å oppfatte meg akkurat som du vil oppe i ditt eget hode.

 

Geir :)

 

 

Ok, jeg kan ta den nå.

 

Jeg er ikke interessert i gamle innlegg.

 

Men jeg må innrømme at jeg har vært litt forsikig med å kritisere deg og dine meninger/innlegg for sterkt før, fordi jeg ville prøve å gi deg noen små umerkelige hint slik at du selv forhåpentligvis ville forstå, og forandre mening

For jeg har alltid oppfattet deg som en av de mest fornuftige personene på dette forumet.

 

Jeg er ellers heller ikke så imponert over moderatorene på dette forumet, men du skilte deg så absolutt ut i positiv betydning da du drev med dette.

 

Men denne gangen har jeg brukt litt hardere ord og utrykk nettopp for å bruke dine innlegg som konkret eksempel.

Men du forstår det ennå ikke, så jeg har nok feilet også her.

 

Jeg har som sagt selv vært gjennom den politisk korrekte mølla, og jeg vet hvor vanskelig det er å bryte ut.

 

Noen klarer det med litt hjelp, mens andre dessverre aldri vil klare det, uansett hvor mange ganger de blir konfrontert med sin egen politiske korrekthet.

Lenke til kommentar

Ok, jeg kan ta den nå. Jeg er ikke interessert i gamle innlegg.

 

Da så. Da får du la være å henvise til dem. Men det fritar deg ikke fra å skulle dokumentere dine påstander.

 

[Pene ord...-]

 

:love:

 

Jeg er oppriktig glad for at folk "som deg" - altså folk med meninger utenfor mainstream - satte pris på min admingjerning. Det var for deres skyld jeg tok på meg jobben. Jeg skulle gjerne ha fortsatt, men slik ble det ikke.

 

Men denne gangen har jeg brukt litt hardere ord og utrykk nettopp for å bruke dine innlegg som konkret eksempel.

Men du forstår det ennå ikke, så jeg har nok feilet også her.

 

 

Problemet er at jeg ikke kan se at du faktisk bruker mine innlegg som eksempel. Du siterer dem, men så kommer du med kommentarer som "Jo da, det er du, du bare vet det ikke selv"...

 

Du må bare bruke "harde ord". Jeg har vært ute en vinterdag før. Men de bør helst ha en antydning til bakkekontakt.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

Da så. Da får du la være å henvise til dem. Men det fritar deg ikke fra å skulle dokumentere dine påstander.

 

 

Hvordan i all verden skal jeg kunne dokumentere at dine meninger og politiske korrekthet er slik jeg sier ?

 

Det fins jo ingen dokumentasjon på dette. For den må du jo i såfall produsere selv ved å innrømme at dette som jeg har påpekt er riktig.

 

 

Jeg skal prøve å ikke plage deg mer med dette, men du kan jo likevel tenke over det jeg har sagt her.

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden skal jeg kunne dokumentere at dine meninger og politiske korrekthet er slik jeg sier ?

 

Det gjør du ved å peke på det politisk korrekte i ting jeg faktisk sier/skriver. Hva som ellers foregår inne i hodet mitt er ikke så relevant.

 

Det fins jo ingen dokumentasjon på dette.

 

Det er vel det jeg mistenker...

 

For den må du jo i såfall produsere selv ved å innrømme at dette som jeg har påpekt er riktig.

 

 

Men jeg mener jo altså oppriktig at det er feil. Og det er i følge deg ingenting i mine innlegg som dokumenterer at det er riktig, så da...

 

Jeg skal prøve å ikke plage deg mer med dette, men du kan jo likevel tenke over det jeg har sagt her.

 

 

Jeg tenker alltid over ting folk skriver til meg jeg, så lenge det inneholder noe å tenke over. Og det plager meg ikke, det er alltid kjekt å få brynet sitt aldrende intellekt. (Det lille som er igjen av det.)

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvordan i all verden skal jeg kunne dokumentere at dine meninger og politiske korrekthet er slik jeg sier ?

 

Det gjør du ved å peke på det politisk korrekte i ting jeg faktisk sier/skriver. Hva som ellers foregår inne i hodet mitt er ikke så relevant.

 

 

Jeg har jo pekt på det politisk korrekte i dine innlegg her, men du ser ikke og forstår ikke uansett.

 

Jeg tror forøvrig hodet ditt er fylt med mye bomull, men det er ikke så relevant. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...