Gå til innhold

Hva er det innvandring gir oss, som rettferdiggjør voldtekter og vold?


Gjest medlem-320416

Anbefalte innlegg

 

Urovekkende og skal ikke se vekk for at det er lignende miljø i Norge også.

Kunne noe lignende ha skjedd i Norge? Ja, det har allerede skjedd.

 

e. rettet lenke

 

 

Dette er tydelig eksempel på hvordan islam ødelegger mennesker, både muslimer og de som blir ofre for muslimenes overgrep.

Vi ser her også eksempel på de "fredelige" muslimene som vi dessverre har fått rund om i Norge, og det viser jo at de er "fredelige" kun på overflaten.

 

Slikt menneskelig søppel som disse muslimene, burde blitt send på hodet ut av Norge og utestengt fra landet på livstid.

 

Men det fins garantert mange pk ere i denne tråden som vil gjøre alt de kan for å unnskylde disse udyrene.

Dessverre er dette landet også fullt av slike avskyelige pk ere som vil unnskylde muslimenes ugjærninger uansett hva de gjør.

Og disse som unnskylder slikt er ikke noe bedre enn dem som utfører ugjerningene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvsagt kan det skje (og har skjedd) i Norge. Pakistanere, kurdere og andre blir ikke vaksinert mot sin kultur (eller mangel på samme) når de kommer til Norge. Det er opp til oss som nasjon -og våre myndigheter - å ta slike saker på alvor og med de nødvendige reaksjoner når det skjer. Etnisitet, religion eller hudfarge er ingen unnskyldning for overgrep.

 

Geir :)

 

Det er jo slike som deg som gjør at disse muslimene får begå sine ugjerninger.Fir dere elsker jo islam, og unnskyklder muslimene på alle bauger og kanter.

Dere duller med muslimene og legger dere flate.

Og dere gir dem rett når de påstår at slike og andre lignende ugjerninger har ikke noe med islam å gjøre. Selv om det jo er oppfordringer til den slags i koranen.

 

Dere støtter dem med å spre de samme unnskyldningene som muslimene selv bruker. Og du skylder her på "kultur" Men faktum er at islam ER kulturen i muslimske miljøer.

 

Det er uansett INGEN unnskyldning for slik oppførsel som beskrives her. Og jeg vil si at det er heller ingen unnskyldning for de som prøver å "forstå" og unnskyklde slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Baltzar: Din hat mot islam kommer fra at du er indoktrinert av kristendommen. Islam er ikke som kristendommen der enhver ting tolkes direkte, jeg regner med at du vet at de bruker hadith som kilde også. Jeg husker at klassen vår fikk besøk av en imam i fjor( På grunn av Rle) der han elegant forklarte at de versene mange skremmer de uvitende med, ikke gjelder den dag i dag, men se den i dens kontekst.

Lenke til kommentar

 

Jeg fikk lyst til å legge til en ting til: Vi bør lære gutter (i dette tilfellet) - utenlandske som norske - hva som er akseptabelt i vår del av verden.

 

akkurat hva tenker du på her?

 

 

Det han tenker på er hva alle pk-ere tenker på. For det første de tenker på når de kommer over et tilfelle hvor muslimer har gjort seg skyld i grove ugjerninger og grov vold er også det eneste de tenker på, og det er hvordan de kan unnskylde dette men likevel late som om de tar avstand fra det.

For de vil gjerne holde seg populære blandt muslimene, men samtidig prøve å lure andre til å tro at de tar avstand fra slikt slik at de kan holde seg populære blant dem også.

 

 

Jeg beklager at jeg svarte på dette som jo ikke var til meg men det disse muislimene har gjort er så grusomt at jeg får frysninger av ¨å se at det faktisk fins folk i Norge som forsvarer slike ugjernnger, og prøver å "forstå" de udyrene som har utført dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg fikk lyst til å legge til en ting til: Vi bør lære gutter (i dette tilfellet) - utenlandske som norske - hva som er akseptabelt i vår del av verden.

 

akkurat hva tenker du på her?

 

At gutter tydeligvis trenger å lære at jenter ikke er fritt vilt.

 

hvorfor kan vi ikke utvise folk etter at de har vært i fengsel?

 

 

Fordi det er dobbelt straff antagelig. Personlig synes jeg det er en god idé.

 

hva slags avtaler er det som gjør at vi ikke kan sende folk tilbake hvis de får dødsstraff?

 

 

Det får forumets jurister eller statsvitere svare på. Eller Google, men akkurat nå har jeg ikke tid.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Baltzar: Din hat mot islam kommer fra at du er indoktrinert av kristendommen. Islam er ikke som kristendommen der enhver ting tolkes direkte, jeg regner med at du vet at de bruker hadith som kilde også. Jeg husker at klassen vår fikk besøk av en imam i fjor( På grunn av Rle) der han elegant forklarte at de versene mange skremmer de uvitende med, ikke gjelder den dag i dag, men se den i dens kontekst.

 

Du bør ikke prøve å forsvare islam. Jeg vet mer om islam enn noen muslimer i Norge, eller disse såkalte "muslimforskerne"

Faktum er at det er satan selv som er islams "gud" og det ser vi jo tydelig i tilfeller som det som diskuteres her. muslimenes allah er en gammel månegud fra midtøsten, og bak denne avguden så finner vi satan selv, og det er i virkeligheten satan som muslimene tilber.

 

Og det er tull at disse versene i koranen som støtter dette samt andre krigerske vers ikke gjelder i dag. Men det er dette muslimene vil ha os til å tro.

 

Koranen er oppdelt i tidlige mekka-surer, fra muhammeds tid i mekka. Da var han og hans folk i mindretall, og prøvde å overtale folk til å omvende seg til islam.

Da forfattet han de forholdsvis fredelige såkalte mekka-surene.

 

Muhammed dro senere til medina hvor han og hans folk begynte å plyndre handelskaravaner, og ved å love bort deler av bytter så klarte han å få flere til å omvende seg til islam.

Da mange nok hadde omvendt seg til islam, så forfattet han de krigerske, såkalte medina-surene.

 

Deretter dro han tilbake til mekka for å hevne seg og erobre byen.

Og det ble starten på islams krigerske historie.

 

Og det er slik at de krigerske medina-surene overstyrer de fredeligere mekka-surene.

Og muslimene har helt siden muhammeds dager brukt den taktikken at de bruker, og også henviser til mekka-surene så lenge de er i mindretall i et land, men når de kommer i flertall eller føler seg sterke nok, så begynner de å følge de krigerske medina-surene.

 

Overfor vantro som ikke har noen særlig kunnskap om islam, så er jo dette en smart taktikk, for de fredelige mekka-surene er jo i koranen, slik at muslimene trygt kan vise til dem.

 

Det de vantro jo ikke vet er jo at alle vers i koranen skal følges, men muslimene kan selv velge ut fra situasjonen hvilke vers de vil følge. Men de krigerske versene gjelder fremfor de fredeligere, så der det er mulig så skal disse følges.

Så hvis en imam har fortalt deg at de krigerske versene ikke skal følges, så lyver han. For dette er tull.

Men løgn er også tillatt i islam hvis de er for å forsvare islam, og/eller for personlig forsvar.

Det kalles for tagiyah

 

http://www.freerepublic.com/focus/f-news/548123/posts

 

Jeg er ikke indoktrinert av noe som helst, jeg er kristen ja, men jeg kjenner også islam og hvilke mørke og onde krefter som står bak denne onde ideologien.

Og nettopp fordi jeg er kristen, så vet jeg som sagt hvilke mørke og onde åndelige krefter som står bak islam.

 

Men jeg hater ikke muslimer..

Muslimene er selv ofre for islam, og islam vil før eller senere ødelegge dem.

Lenke til kommentar

 

Det er jo slike som deg som gjør at ...

 

 

Du får starte klubb sammen med Robert. Han har også sine egne ideer om hva jeg mener og står for som han ikke gidder dokumentere. (Se signaturen min.)

 

Geir :)

 

 

Jeg er ikke så dum som du tror.

 

Og jeg har lang erfaring med å diskutere med slike pk-ere og skapsosialister.

 

Jeg vet hva det betyr når noen prøver å snakke rundt grøten og pakke sine meninger inn i bomull slik at de fleste egentlig ikke vet hva de mener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tar enkeltemner ved Uio som omhandler Islam, så jeg vet endel om islam.

 

"Faktum er at det er satan selv som er islams "gud" og det ser vi jo tydelig i tilfeller som det som diskuteres her. muslimenes allah er en gammel månegud fra midtøsten, og bak denne avguden så finner vi satan selv, og det er i virkeligheten satan som muslimene tilber."

 

I islam så skilles Satan og Gud. Jeg regner med at du blant annet vet om de versene som tar for seg at hvordan satan ble forbannet av gud, og ble kastet ut av himmelen. Derfor er dine argumenterer basert på hva bibelen sier og dens profetier.

 

Du sprer løgn etter løgn og du avslører deg selv. Lær deg hva Taqiyah er. Det er at muslimer i enkelte situasjoner har lov til å lyve uten at det blir sett som synd. Det å lyve til mennesker om islam kommer ikke innenfor denne rammen. På den andre siden må vi skille mellom sunni og shia. I shia finnes det andre regler når det gjelder taqiyah. jeg tror blant annet at det finnes i deres bok( al-kafi) at de har lov til å lyve( det blir antagelser fra min side)

Lenke til kommentar

 

Jeg fikk lyst til å legge til en ting til: Vi bør lære gutter (i dette tilfellet) - utenlandske som norske - hva som er akseptabelt i vår del av verden.

 

 

 

Du kan ikke lære muslimske gutter at vantro jenter ikke er fritt vilt.

Fordi disse guttene er muslimer, og de følger koranen. Som de forøvrig også blir oppfordret til av imamene.

Og i koranen så blir de oppfordret bla til voldtekt av vantro kvinner, og vantro kvinner og jenter er for dem fritt vilt.

 

 

Og som ekte pk-er så måtte du jo presisere at også norske gutter må lære dette.

 

Det gjelder jo for enhver pris å skjule det faktum at det er islam som er roten til all ondskapen.

Lenke til kommentar

Jeg tar enkeltemner ved Uio som omhandler Islam, så jeg vet endel om islam.

 

"Faktum er at det er satan selv som er islams "gud" og det ser vi jo tydelig i tilfeller som det som diskuteres her. muslimenes allah er en gammel månegud fra midtøsten, og bak denne avguden så finner vi satan selv, og det er i virkeligheten satan som muslimene tilber."

 

I islam så skilles Satan og Gud. Jeg regner med at du blant annet vet om de versene som tar for seg at hvordan satan ble forbannet av gud, og ble kastet ut av himmelen. Derfor er dine argumenterer basert på hva bibelen sier og dens profetier.

 

Du sprer løgn etter løgn og du avslører deg selv. Lær deg hva Taqiyah er. Det er at muslimer i enkelte situasjoner har lov til å lyve uten at det blir sett som synd. Det å lyve til mennesker om islam kommer ikke innenfor denne rammen. På den andre siden må vi skille mellom sunni og shia. I shia finnes det andre regler når det gjelder taqiyah. jeg tror blant annet at det finnes i deres bok( al-kafi) at de har lov til å lyve( det blir antagelser fra min side)

 

Du blir lurt, for du lærer ikke om islam på Uio.

 

Det du lærer er propaganda, blandet med litt sannhet for å gjøre det troverdig. Du lærer det muslimene og politikerne vil at du skal lære.

 

Jeg et godt hva islam lærer om satan, men hva er mer genialt enn at satan for å skaffe seg disipler utgir seg for å være sin egen fiende ?

Hvis satan tonet flagg og viste seg frem som islams "gud" så ville jo høyst sannsynlig de fleste sky islam som pesten.

Hvis du legger merke til hvordan muslimer lager bråk overalt i verden hvor de finnes, og hvordan de forfølger og dreper kristne og andre minoriteter over hele verden der de slipper til. så er det heller ikke vanskelig å forstå at Gud har aldri godkjent dette,

 

Men islams skrifter er likevel full av vers og oppfordringer til muslimene om å forfølge,terrorisere og drepe vantro.

 

Hvem er det som har fortalt deg at muslimer ikke har lov til å lyve om islam ?

Det er jo nettopp derfor de har dette med tagiyah. Det later dem å lyve for å forsvare islam.

 

Hva skulle de ellers lyve om hvis det ikke var for å frsvare seg selv eller islam ?

 

Å lyve er forøvrig galt uansett og en religion som påstås å komme fra Gud, ville uansett ikke ha noen regler som tillot løgn.

For det er satan som er løgnens far.

 

 

 

Du bør også lære deg litt om islams syn på mennesker, for det er muslimer som er mennesker. Vi andre er vantro.hunder og griser.

 

 

Du vil ikke lære noe nyttig om islam på Uio eller av muslimer. Det er bare bortkastet tid å prøve.

Det du lærer der er propaganda om islam, som politikerne og muslimene vil du skal lære slik at du blir en lydig slave for islam.

Lenke til kommentar

"Og i koranen så blir de oppfordret bla til voldtekt av vantro kvinner, og vantro kvinner og jenter er for dem fritt vilt". Kunne du ha kommet med kilder på dine uttalelser?

 

Qur’an 4:24—Also (prohibited are) women already married, except those whom your right hands possess

 

Qur’an 23:1-6—The Believers must (eventually) win through—those who humble themselves in their prayers; who avoid vain talk; who are active in deeds of charity; who abstain from sex, except with those joined to them in the marriage bond, or (the captives) whom their right hands possess—for (in their case) they are free from blame.

 

Qur’an 70:22-30—Not so those devoted to Prayer—those who remain steadfast to their prayer; and those in whose wealth is a recognized right for the (needy) who asks and him who is prevented (for some reason from asking); and those who hold to the truth of the Day Of Judgement; and those who fear the displeasure of their Lord—for their Lord’s displeasure is the opposite of Peace and Tranquility—and those who guard their chastity, except with their wives and the (captives) whom their right hands possess—for (then) they are not to be blamed.

 

 

Qur’an 33:50—O Prophet! surely We have made lawful to you your wives whom you have given their dowries, and those whom your right hand possesses out of those whom Allah has given to you as prisoners of war ...

 

Hadith støtter også voldtekt av vantro kvinner.

 

Sahih Muslim 3371—We went out with Allah’s Messenger on the expedition to the Bi’l-Mustaliq and took captive some excellent Arab women; and we desired them, for we were suffering from the absence of our wives, (but at the same time) we also desired ransom for them. So we decided to have sexual intercourse with them but by observing azl (withdrawing the male sexual organ before emission of semen to avoid conception). But we said: We are doing an act whereas Allah’s Messenger is amongst us; why not ask him? So we asked Allah’s Messenger, and he said: It does not matter if you do not do it, for every soul that is to be born up to the Day of Resurrection will be born.

 

Sahih al-Bukhari 4138—We went out with Allah’s Apostle for the invasion of Bun Al-Mustaliq and we received captives from among the Arab captives and we desired women and celibacy became hard on us and we loved to do coitus interruptus [same as "azl" above]. So when we intended to do coitus interruptus, we said: "How can we do coitus interruptus before asking Allah’s Apostle who is present among us? We asked (him) about it and he said: "It is better for you not to do so, for if any soul till the Day of Resurrection is predestined to exist, it will exist."

 

Sahih Muslim 3384—Jabir bin Abdullah reported that a person asked Allah’s Apostle saying: I have a slave-girl and I practice azl with her, whereupon Allah’s Messenger said: This cannot prevent that which Allah has decreed. The person then came (after some time) and said: Messenger of Allah, the slave-girl about whom I talked to you has conceived, whereupon Allah’s Messenger said: I am the servant of Allah and His Messenger.

 

Nå vil du sikkert påstå at dette er i krig. men for det første så skal voldtekt aldri være tillatt uansett, og for det andre så er det slik i islam at muslimske land er "fredens hus" mens ikke-muslimske land, i dette tilfellet europa og Norge, er krigens hus.

 

Muslimene er altså i krig med oss ifølge islams skrifter.

 

Nå er jeg klar over at ikke alle muslimene tar dette så alvorlig. Men mange gjør det allerede, og så lenge de er muslimer så er det stor fare for at oså resten av muslimer vil bli presset til å ta det bokstavlig,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...