Gå til innhold

Hadia Tajik er en idiot


Anbefalte innlegg

Mister mer og mer respekt for arbeiderpartiet på den måten. Åpen debatt er kjempebra. Men å utkomme med sutrete klager mot et parti istedet for å debatere imot er virkelig kjempe irriterendes.

 

Om det er slike politikere arbeiderpartiet hyrer, for å fremheve småsutring over slikt, istedet for å faktisk være klar i debatten for å overbevise at dette er feil. Tror jeg heller stemmer på FRP og Høyre igjen til neste stortingsvalg.

 

Ærligtalt.

 

"Men Abid Raja har et poeng med å holde seg til saken". Men utifra reaksjonsmessige grunner så er jeg ikke enig.

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/abid-raja-stortingsrepresentantene-fremsto-med-lite-verdighet/a/23284007/

Endret av Fjell
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun reagerte som ett vanlig menneske, og det er jo betryggende å se

Tja... ok jeg tok kanskje litt feil. Men synes uansett at det var litt unødvendig å fremheve slikt. Man skal selvfølgelig føle at noe er galt om noen fornærmer deg. Men er liksom at dette er nyheter at det blir litt små sært.

Endret av Fjell
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Hun reagerte som ett vanlig menneske, og det er jo betryggende å se

Tja... ok jeg tok kanskje litt feil. Men synes uansett at det var litt unødvendig å fremheve slikt. Man skal selvfølgelig føle at noe er galt om noen fornærmer deg. Men er liksom at dette er nyheter at det blir litt små sært.

 

 

Kanskje det blir en "nyhet" fordi politikerer til vanlig har blitt altfor dyktige til å spille sitt eget spill, og for all del ikke vise følelser, fordi vi har en tendens til å mene at følelser er unyttige, og folk som viser følelser er litt sånn svake og naive - de er likesom ikke "sterke ledere"

 

Husker tilbake til begynnelsen av tusenåret, og pille/Bondevik-affærene - i etterkant av den pussige prosessen, så ble det mer "stuerent" at selv maktpersoner kunne vise følelser de også - så da gikk det ikke lang tid før de hadde lært seg det spillet også, og plutselig gråt "alle" for å få den samme oppmerksomheten, og selge "politikk"

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Hun reagerte som ett vanlig menneske, og det er jo betryggende å se

Men når en FRP politiker gjør som "ett vanlig menneske" så er det klistret over forsiden på VG og Arbeiderpartiet er over dem som hunder.

 

 

FRP, de har en tendens til å leke med ilden (Hagen osv), så de bruker gjerne å få meget harde tilbakemeldinger - sånn er det bare. Men samtidig har jo frp hatt sine fine stunder også. Tenker på "Hoksrud" saken, og synes han viste godt vett og passe med følelser, og han ble tilgitt, og jeg for min del fikk respekt for han, selv om han hadde oppført seg litt dumt

Lenke til kommentar

 

Hun reagerte som ett vanlig menneske, og det er jo betryggende å se

Tja... ok jeg tok kanskje litt feil. Men synes uansett at det var litt unødvendig å fremheve slikt. Man skal selvfølgelig føle at noe er galt om noen fornærmer deg. Men er liksom at dette er nyheter at det blir litt små sært.

 

 

Slik jeg ser det er mediene de som ytret denne saken på denne måten.

Er ikke spesielt glad I Hadjia Tadjik, hovedsaklig pga overvåknings fadesen og privatrettslig vern på internet som hun tråkket glatt på med Datalagrinsdirektivet.

Lenke til kommentar

Hadia Tajik er en idiot

Det er selvsagt helt feil å kalle Hadia Tajik en Idiot. Hun er en intelligent og dyktig politiker, selv om jeg er dypt uenig med den ideologiske plattformen hennes parti har. Hun vil absolutt kunne være en politiker som ikke minst mange muslimer kan se opp til. Det er meget bra at hun står fram som en positiv rollemodell som en klar motvekt til "Djevelens Ummah". At hun har et usedvanlig vinnende vesen, vil i vår tid (hvor media er svært viktig for politikerne), ytterligere bidra til å forsterke hennes potensial som positiv rollemodell.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Religion og politikk til side, jeg synes det er mest synd at ordstyrer lar den form for avsporing som Tajik gjorde skje og ikke prøvde å få samtalen tilbake til tema.

 

Må si meg enig i hva Raja sier om at både Tajik og Keshvari burde holde seg for gode til slik oppførsel de viste, ser også i artikkelen linket i første post at Keshvari beklager at han bet på kroken så det er bra.

 

Men helt seriøst, er noen egentlig overasket over dette? At hun prøver å gjøre seg selv til offer og få samtalen over til å snakke om henne...

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke kalle henne en idiot, det er ufint og på nivå med AP. Der bør vi ikke legge oss. Damen opptrer som en irriterende person i Norsk politikk. Hun kritiserer og diskriminerer der det måtte passe seg. Samtidig som hun sutrer når noen er ufine igjen mot henne og hennes ideologi som først og fremt er islam. Derfor noe uheldig at hun er så høyt oppe i Norsk politikk.

 

Men når dette er sagt, så vil jeg også kritisere FrP ledelsen. De burde reagert på hets mot en politisk motstander. Det tjener ikke partiet at Siv forholder seg taus. En Stortingspolitiker må kutte ut tull på sosiale media. Selv om man personlig liker en sak eller en ytring, så bør man ikke vise det.

Lenke til kommentar

 

 

Hun reagerte som ett vanlig menneske, og det er jo betryggende å se

Men når en FRP politiker gjør som "ett vanlig menneske" så er det klistret over forsiden på VG og Arbeiderpartiet er over dem som hunder.

 

 

FRP, de har en tendens til å leke med ilden (Hagen osv), så de bruker gjerne å få meget harde tilbakemeldinger - sånn er det bare. Men samtidig har jo frp hatt sine fine stunder også. Tenker på "Hoksrud" saken, og synes han viste godt vett og passe med følelser, og han ble tilgitt, og jeg for min del fikk respekt for han, selv om han hadde oppført seg litt dumt

 

 

 

 

Hun reagerte som ett vanlig menneske, og det er jo betryggende å se

Men når en FRP politiker gjør som "ett vanlig menneske" så er det klistret over forsiden på VG og Arbeiderpartiet er over dem som hunder.

 

 

FRP, de har en tendens til å leke med ilden (Hagen osv), så de bruker gjerne å få meget harde tilbakemeldinger - sånn er det bare. Men samtidig har jo frp hatt sine fine stunder også. Tenker på "Hoksrud" saken, og synes han viste godt vett og passe med følelser, og han ble tilgitt, og jeg for min del fikk respekt for han, selv om han hadde oppført seg litt dumt

 

Leke med ilden, hva betyr det? Er det når man faktisk sier det slik det faktisk er, slik FrP og Hagen alltid har gjort. FrP har i mer en 25 år advart mot ekstrem islam, men ingen har hørt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Leke med ilden, hva betyr det? Er det når man faktisk sier det slik det faktisk er, slik FrP og Hagen alltid har gjort. FrP har i mer en 25 år advart mot ekstrem islam, men ingen har hørt.

 

 

 

Ja, jeg tenker på to ting da - den ene er måten Hagen levde seg og partiet inn i "offerrollen", samtidig som han/de angrep svake grupper. Og den andre tingen, er det at på den ene siden later det til at FRP i opposisjon har blitt ett "voksent" parti, men samtidig tillater de å ha løse kanoner på dekk, som avfyrer endel salver i vanlig frp ånd, og når partiledelsen konfronteres med det fenomenet, vil de helst se bort eller stikke hodet i sanden ved å bagatellisere utspillene.

 

Hagen er en helt vanlig person som ganske enkelt ikke liker mørkhudede eller visse typer religioner - og det meste av skrålet hans er basert på hans egen frykt og hat, tror jeg

 

Og det er helt logisk at en sånn type så klart ser flere av samme slaget, de tiltrekkes jo av samme støyen, og trenger hverandre for å "overleve" - de er ekstreme, og han er ekstrem

Lenke til kommentar

 

 

Leke med ilden, hva betyr det? Er det når man faktisk sier det slik det faktisk er, slik FrP og Hagen alltid har gjort. FrP har i mer en 25 år advart mot ekstrem islam, men ingen har hørt.

 

 

 

Ja, jeg tenker på to ting da - den ene er måten Hagen levde seg og partiet inn i "offerrollen", samtidig som han/de angrep svake grupper. Og den andre tingen, er det at på den ene siden later det til at FRP i opposisjon har blitt ett "voksent" parti, men samtidig tillater de å ha løse kanoner på dekk, som avfyrer endel salver i vanlig frp ånd, og når partiledelsen konfronteres med det fenomenet, vil de helst se bort eller stikke hodet i sanden ved å bagatellisere utspillene.

 

Hagen er en helt vanlig person som ganske enkelt ikke liker mørkhudede eller visse typer religioner - og det meste av skrålet hans er basert på hans egen frykt og hat, tror jeg

 

Og det er helt logisk at en sånn type så klart ser flere av samme slaget, de tiltrekkes jo av samme støyen, og trenger hverandre for å "overleve" - de er ekstreme, og han er ekstrem

 

Her kommer du med mye subjektivt tøv og grove påstander.

 

FrP har aldri angrepet svake grupper. FrP har foreslått en annen politikk, for å hjelpe grupper, eks. innvandrere. FrP har alltid kjempet for rusomsorgen og eldreomsorgen spesielt. FrP er det eneste partiet som har foreslått at rettighetene til omsorg skal lovfestes for eldre.

 

Så påstår du at Hagen ikke liker mørkhuda mennesker. En grov påstand. Egentlig så grov at den burde få reaksjoner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...