Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Selg dem mens du kan, så går du for 980ti.

Hva skal jeg bruke i mellomtiden? For en som får abstinenser på jobb fordi han er borte fra datan kan jeg ikke vente uker/mnd på 980ti, om jeg skulle være så heldig å få solgt di :p
Ikke bytt de med 970, du vil angre stort. Sell et nå, så et til når 980Ti har kommet:)

En mulighet det, har et par gammle 7990 kort liggende også, men å gå tilbake til AMD blir seigt :p

Lenke til kommentar

 

 

 

Selg dem mens du kan, så går du for 980ti.

Hva skal jeg bruke i mellomtiden? For en som får abstinenser på jobb fordi han er borte fra datan kan jeg ikke vente uker/mnd på 980ti, om jeg skulle være så heldig å få solgt di :p
Ikke bytt de med 970, du vil angre stort. Sell et nå, så et til når 980Ti har kommet:)
En mulighet det, har et par gammle 7990 kort liggende også, men å gå tilbake til AMD blir seigt :p
Mener og ha hørt amp omega bruker reference design?
Lenke til kommentar

Bare amp modellen jeg finner til, men hvis du klarer og finne blokker til amp omega skal jeg sende deg en tusing ;)

 

Edit: grunnen til at det ikke finnes (som jeg har fått beskjed om) er di ekstra volt greiene + andre skrue hull i forhold til reff design

Endret av Trondz1
Lenke til kommentar

Bare amp modellen jeg finner til, men hvis du klarer og finne blokker til amp omega skal jeg sende deg en tusing ;)

 

Edit: grunnen til at det ikke finnes (som jeg har fått beskjed om) er di ekstra volt greiene + andre skrue hull i forhold til reff design

http://www.coolingconfigurator.com/step1_complist?gpu_gpus=1547#DB_inline?height=260&width=530&inline_id=comp_table

 

Diskuterer vi kontonummer eller? :p

Lenke til kommentar

Hva med en blokken og så backplate og små finner med sånne puter på memory så du får kjølt det ned med luft?

 

Det er jo alternativet, men det blir jo aldri i verden noe pent setup med sli når man bruker di greiene der :/

 

Og vrm med sånne heatsink finner, blir det bra nok?

Endret av Trondz1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...