Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ifølge Asus kan jeg kjøre 4x kort på 16X selv med 5820K på mitt kommende Asus X99-E WS hk.

 

Men er det noen stor forskjell på 8x og 16x?

 

har tenkt å bestille terminal, men da blir den ene slotten 8x ettersom terminal bare har 1 spor imellom. noen som kan linke meg en termnal som har 2 spor imellom kortene?

Jeg blir forvirret :p

CPUen din har bare 28 kanaler og gir 8x hastighet uansett. Så det er nok null stress.
Lenke til kommentar

 

Ifølge Asus kan jeg kjøre 4x kort på 16X selv med 5820K på mitt kommende Asus X99-E WS hk.

 

Men er det noen stor forskjell på 8x og 16x?

 

har tenkt å bestille terminal, men da blir den ene slotten 8x ettersom terminal bare har 1 spor imellom. noen som kan linke meg en termnal som har 2 spor imellom kortene?

Jeg blir forvirret :p

CPUen din har bare 28 kanaler og gir 8x hastighet uansett. Så det er nok null stress.

 

Ifølge asus med PLX så kan den gi 16x selv med 4 kort. Dog nå skal jeg ikke si noe sikkert. da jeg ikke har HK enda. :)

 

Takker anyhow! :)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

 

 

 

Ifølge Asus kan jeg kjøre 4x kort på 16X selv med 5820K på mitt kommende Asus X99-E WS hk.

 

Men er det noen stor forskjell på 8x og 16x?

 

har tenkt å bestille terminal, men da blir den ene slotten 8x ettersom terminal bare har 1 spor imellom. noen som kan linke meg en termnal som har 2 spor imellom kortene?

Jeg blir forvirret :p

CPUen din har bare 28 kanaler og gir 8x hastighet uansett. Så det er nok null stress.

Ifølge asus med PLX så kan den gi 16x selv med 4 kort. Dog nå skal jeg ikke si noe sikkert. da jeg ikke har HK enda. :)

 

Takker anyhow! :)

Nah man. Blir nok ikke det samme. PLXen har fortsatt ikke noe mer båndbredde tilgjengelig. Så det blir bare at PLXen deler ut den begrensede båndbredden mer effektivt.

 

Så når skjermkortene prøver å hente info, så er det nok bare PCI-e 16x på deling. Ja om samme PLXen går til begge korta, så kam det faktisk bli verre. Altså at man bare får 2 stk. 8x samtidig. Mens du til vanlig ville kunne få 1stk 16x og en stk 8x.

 

Ja, mulig det blir 16x og 8x om du kobler slik du må med terminal. :)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Hmm... tror jeg skal ha 0.2mm :hmm:

 

Gjør det noe om Hk er nær gummien der man trekker kablene gjennom?

 

Finner jo fort ut neste tirsdag om hk passer :p

 

Skal være plass til det om det kan touche gummien :p

I følge Komplett så er Asus Rampage V litt større. Det går forsåvidt det. Jeg har tatt av gummien i de hullene for å få plass jeg da.

 

Helt latterlig at hovedkortet er innfelt synes jeg men...

 

Ser det ikke så godt, men her er hvordan det ser ut hos meg:

post-61603-0-70073400-1426982808_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nettopp kjøpt ny PC med følgende oppsett:

  • Intel Core i5-4690 Processor
  • Gainward GeForce GTX 970
  • MSI B85M-E45 (MS-7817)
  • 64-bit Windows 8.1 

Får følgende score i 3dmark firestrike 1.1 (demo): er dette grei score til mitt oppsett? Leste i test av MSI geforce GTX 970 fra tek.no at den fikk 10463 i score, men så ikke om det var graphics, combinet eller hva det nå var.

 

Graphics Score 11146
Physics Score 7220
Combined Score 4226              
Endret av magneman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...