Gå til innhold

Geforce GTX 9xx Tråden


Anbefalte innlegg

 

Er en ting jeg lurer på... Er dette normalt?

 

Har 2x EVGA SC 980. Har og Rog Swift. Om jeg setter setter på 144 i Windows synes jeg det ene kortet blir vel varmt til kun idle. Ikke at det er noe problem for meg altså, men er det riktig? Kortet kjører på med mer guff av alle slag:

 

Gpu1 @ 60hz - klokket ned:

Clock60hz.png

 

Gpu1 @ 144hz - klokker opp til 1012/1752:

Clock144hz.png

 

Power fra 60hz til 144hz:

Power.png

 

Temp 60 hz:

Temp60hz.png

 

Temp 144hz:

Temp144hz.png

 

Krever det så mye å drive denne skjermen i Windows?

 

Redigert: Ble litt vel mange grafer og rotete info. Sorry. Glemte å skru av grafene uten interesse.

Jepp er helt normalt,sett settings på 120 Hz så slapper kortene av. Går fortsatt opptil 144hz under spilling hos meg med samme oppsett. Er ikke den skjermen,men alle med 144 hz :-)

 

 

Kjører du flere skjermer? Standard problem hvis man kjører skjermer med ulike hz og/eller oppløsning. Nvidia inspector er et bra program som fikser dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hos meg så var det sånn også på den asus vg248qe 144hz skjermen jeg brukte før jeg kjøpte swiften. Kort 1 idler på 1012 imens kort 2 på 135. Nå bruker jeg begge men har satt 120hz i Windows og begge slapper av på 135 under fjesbok snokinga å når jeg ser film. Under spilling så går det opp til 144hz uansett hvis det ikke krever for mye. Ultra all the way...

 

Edit:skriveleifer

Endret av lunden83
Lenke til kommentar

Skunkwork fra Jayz? Han skal legge til 3x titan x -_- ^^

 

Ser den, men vil heller gjøre det i hele bygget, men igjen da burde jeg vente til jeg får en større kasse ettersom R5 er ganske lite iforhold til ditt kabbis igjen :)

Skunkworks detta ja, rimelig clean, liker det bygget der litt - det er liksom ikke noe som jalla, bare rent og pent hele veien. Han går vel for 3x Titans ja, virker som en god deal å være youtuber om dagen. ;)

Lenke til kommentar

 

Skunkwork fra Jayz? Han skal legge til 3x titan x -_- ^^

 

Ser den, men vil heller gjøre det i hele bygget, men igjen da burde jeg vente til jeg får en større kasse ettersom R5 er ganske lite iforhold til ditt kabbis igjen :)

Skunkworks detta ja, rimelig clean, liker det bygget der litt - det er liksom ikke noe som jalla, bare rent og pent hele veien. Han går vel for 3x Titans ja, virker som en god deal å være youtuber om dagen. ;)

 

Haha, Sant nok. litt waste da han hverken folder eller spiller, men er jo tross alt en hobby, derfor det meste jeg får av penger går til Pc. :dremel:

 

Veldig clean ja. Er nok lett med en slik stor kasse og mange som sponserer enn med hva man spør om :ph34r:

Endret av Snusmumr1kk1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Skunkwork fra Jayz? Han skal legge til 3x titan x -_- ^^

 

Ser den, men vil heller gjøre det i hele bygget, men igjen da burde jeg vente til jeg får en større kasse ettersom R5 er ganske lite iforhold til ditt kabbis igjen :)

Går Asus x99-E WS inn i R5 da? den er jo litt større enn vanlig atx hovedkort ;)

 

Har målt ;)

Skal gå med et par mm (tror jeg, og håper :p) :)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...