Gå til innhold

Noen andre som gleder seg veldig til Xbox One den 5. September?


Misky

Anbefalte innlegg

Det var vel bare mulig å bestille Day One Edition med Kinect, så vidt jeg vet. :wee:

Jeg bestillte ihvertfall DENNE fra CDON, uten Kinect som jeg kan se. Det står Day One Nordic i overskriften, så jeg vil da tro det er mulig :p

 

Ser ihvertfall den er utsolgt nå, men har ikke mottatt noen mail om at jeg ikke får den..

 

Til dere som har forhåndsbestillt tidligere, når fikk dere varen? Kan jeg regne med at den dukker opp på posten i mitt nærområde den 5 September?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen butikker tilbyr 30 dagers returrett men du har i utgangspunktet ikke rett til å bytte i butikk hvis butikken ikke har egne regler som er bedre for forbruker på dette punktet enn forbrukerkjøpsloven.

 

Ved netthandel har man 14 dagers returrett, så hvis den var levert defekt så hvorfor brukte du ikke angreretten?

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

 

Fikk fin mail fra Microsoft. Jeg får ikke day one utgaven alikavell for det er tomt. Forhåndsbestilte den første dag det gikk å gjøre det for over et år siden.

Så utrolig ergelig, jeg hadde blitt ganske sint jeg også.

 

Bestillte min Day One Nordic Edition fra CDON i begynnelsen av Juli, og har (bank i bordet) ikke fått en slik mail fra dem til nå.

 

er ikke verdens undergang jeg får no alt det samme som før og et ekstra spill. men det jeg synst er dårlig av microsoft er at hvorfor sende dem ikke ut denne mailen når dem fant det ut. som sikker var rett etter hovedrelase og ikke et par dager før relase i norge

Lenke til kommentar

Noen butikker tilbyr 30 dagers returrett men du har i utgangspunktet ikke rett til å bytte i butikk hvis butikken ikke har egne regler som er bedre for forbruker på dette punktet enn forbrukerkjøpsloven.

 

Ved netthandel har man 14 dagers returrett, så hvis den var levert defekt så hvorfor brukte du ikke angreretten?

 

Jeg brukte angreretten, men pakken skal til Sverige. Det tok over 30 dager.

Lenke til kommentar

 

Noen butikker tilbyr 30 dagers returrett men du har i utgangspunktet ikke rett til å bytte i butikk hvis butikken ikke har egne regler som er bedre for forbruker på dette punktet enn forbrukerkjøpsloven.

 

Ved netthandel har man 14 dagers returrett, så hvis den var levert defekt så hvorfor brukte du ikke angreretten?

 

Jeg brukte angreretten, men pakken skal til Sverige. Det tok over 30 dager.

 

 

Man skal vel gi pengene tilbake innen en viss frist og jeg tror CDON har brutt denne hvis det er sant at de har brukt godt over 30 dager. Det er likevel ingen grunn til å ikke handle på nett noe mer.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

 

..og så skal det bli bra å få Norsk butikk online.

 

Hvorfor det? Å kjøpe spill derfra blir nok langt dyrere enn å kjøpe fra US Marketplace, eller har de regulert de norske prisene?

 

 

Er fult klar over det. Vet det er mange som trikser litt med det der. Jeg er ikke en av dem, vil ha alt på det rene og har ikke brukt 1 krone så langt på digitalt på XBO. Og det er noe jeg nok kommer til å forandre på når vi får Norsk lansering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...