Gå til innhold

Noen andre som gleder seg veldig til Xbox One den 5. September?


Misky

Anbefalte innlegg

 

Ja, du har rett :)

 

IR extender er ment for bruk til å dele Kinect signal der den IKKE klarer å sende selv. F.eks lur som jeg var, satt forsterkeren min BAK tven, og dermed klarte ikke Kinect å styre den lenger.

 

Men Xbox + IR extender bare for OneGuide, er jo dermed billig versjon av Kinect, og du må selv styre alt via kontrollen. Så da takker jeg meg heller til Kinecten for det bruket. Ved IR extender vil du måtte også plassere den hendig nok til mange devicer.

 

Forøvrig klarer Kinect via IR å styre Motorola VIP1853 boksen til Altibox om noen lurer.

 

Ser absolutt at Kinect er "bedre". Men jeg gidder ikke ha enda en boks som må få plass et sted i stua :p

 

Mitt formål er primært å kunne bruke universalfjernkontrollen til å styre TV uten å måtte bytte den mellom Xbox og dekoder hele tiden. Så jeg er ikke ekstremt ambisiøs.

 

 

Kjøpte denne:

http://www.amazon.co.uk/TV-Kinect-Mount-Officially-Licensed/dp/B00FYMTUQY

 

Fungerer som bare det! Også når jeg får NSA feelings, tar jeg på gummi delen og sperrer for kamera! lol

 

Så slipper du å tenke hvor den skal være :) Fungerer på flat skjerm og curved skjerm.

Endret av kaieivindm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte denne:

http://www.amazon.co.uk/TV-Kinect-Mount-Officially-Licensed/dp/B00FYMTUQY

 

Fungerer som bare det! Også når jeg får NSA feelings, tar jeg på gummi delen og sperrer for kamera! lol

 

Så slipper du å tenke hvor den skal være :) Fungerer på flat skjerm og curved skjerm.

 

Den så ikke dum ut. Får vurdere når de en eller annen gang begynner å selge Kinect separat.

Lenke til kommentar

Har hatt den siden november/desember, men bruker den knapt da spillutvalget er begredelig etter min smak og hadde nok ikke giddet å kjøpe den igjen om jeg visste det jeg veit i dag. Synes også det er alt for mye trøbbel når det gjelder partyfunksjonen som tross alt er grunnen til at jeg eier konsoll, nemlig for å spille og ha det gøy med online kompiser.

Endret av bas
Lenke til kommentar

En ting er ihvertfall sikkert, ved neste innkjøp av denne konsollen blir det foruten Kinect. Mulig konsollen faller ytterligere i pris i løpet av året om salget av konsollen fortsetter i samme takt også, gitt at Sony fortsatt overkjører MS i tilsvarende temp.

 

Ser inne på MS sine sider i norge at det kun er én utgave til 3,999 ,- ? Dette er vel den med Kinect går jeg ut i fra? Er ikke Kinectless utgaven tilgjengelig til lansering her altså?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har hatt den siden november/desember, men bruker den knapt da spillutvalget er begredelig etter min smak og hadde nok ikke giddet å kjøpe den igjen om jeg visste det jeg veit i dag. Synes også det er alt for mye trøbbel når det gjelder partyfunksjonen som tross alt er grunnen til at jeg eier konsoll, nemlig for å spille og ha det gøy med online kompiser.

Jeg vurderte lenge om det skulle bli en PS4, da jeg tidligere hovedsaklig har vært en Playstation dame, men jeg er blitt veldig glad i First Person Shooters med årene og da føler jeg Xbox passer meg litt bedre. Ble faktisk litt skuffet når jeg prøvde en PS4 en stund tilbake, og likte ikke spesiellt godt håndkontrollen, så da satser jeg pengene i denne omgang på en Xbox One :p

 

Men den der kinect frister ikke, så jeg er glad Microsoft til slutt lanserte en uten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Ser inne på MS sine sider i norge at det kun er én utgave til 3,999 ,- ? Dette er vel den med Kinect går jeg ut i fra? Er ikke Kinectless utgaven tilgjengelig til lansering her altså?

Jeg håper da det, det er den jeg har bestillt. Fra CDON vel og merke. LINK

 

 

Ah, stusset bare litt når jeg såg inne på MS sine sider :)

Lenke til kommentar

Det eneste "klusset" man får angående betaling er billigere spill med amerikansk adresse.

 

Det er også uproblematisk om det oppstår problemer med en importert Xbox One, da Microsoft Norge tar seg 100% av saken. De betaler til og med for frakt.

Hvordan får du lagt til ett norsk visa kort når amerikansk store krever amerikansk adresse ?

Lenke til kommentar

 

Det eneste "klusset" man får angående betaling er billigere spill med amerikansk adresse.

 

Det er også uproblematisk om det oppstår problemer med en importert Xbox One, da Microsoft Norge tar seg 100% av saken. De betaler til og med for frakt.

Hvordan får du lagt til ett norsk visa kort når amerikansk store krever amerikansk adresse ?

 

 

Det er ikke noe problem å legge inn Visa, så lenge du bruker en amerikansk adresse og ZIP-kode.

Lenke til kommentar

Takk for at du bestilte Limited Edition Xbox One + Kinect + FIFA 15 med Forza Motorsport 5 og Dance Central Spotlight. Dessverre har vi gått tom for Limited Edition-konsoller på grunn av høy etterspørsel, og vi vil ikke klare å innfri den opprinnelige bestillingen din.

Endret av ingeplinge
Lenke til kommentar

Mange som har fått den mailen, meg inkludert. Jeg bestilte min 6. juli i fjor. Ringte MS Store kundestøtte i dag, for å bekrefte hvilken sum jeg må betale for konsollen, og han jeg pratet med sa at det visstnok var mange som var lettere forbannet på denne endringen. Han prøvde nok også å unnskylde MS Store da han nevnte at dette var nytt for de også, og at de først fikk vite det til frokosten i dag tidlig.

Men forskjellen mellom det vi bestilte og det vi får er jo ikke SÅ stor egentlig, vi går riktignok glipp av Day One achievement, klistremerke, Day One kontroller og svart pappeske.

 

 

Pluss at vi får jo med Kinect Sports Rivals i tillegg til de tre spillene som opprinnelig fulgte med pakka. Ikke at det er så spenstig tillegg at det gjør noe men..

Endret av Gil_Galad90
Lenke til kommentar

Fikk fin mail fra Microsoft. Jeg får ikke day one utgaven alikavell for det er tomt. Forhåndsbestilte den første dag det gikk å gjøre det for over et år siden.

Så utrolig ergelig, jeg hadde blitt ganske sint jeg også.

 

Bestillte min Day One Nordic Edition fra CDON i begynnelsen av Juli, og har (bank i bordet) ikke fått en slik mail fra dem til nå.

Lenke til kommentar

Mange som har fått den mailen, meg inkludert. Jeg bestilte min 6. juli i fjor. Ringte MS Store kundestøtte i dag, for å bekrefte hvilken sum jeg må betale for konsollen, og han jeg pratet med sa at det visstnok var mange som var lettere forbannet på denne endringen. Han prøvde nok også å unnskylde MS Store da han nevnte at dette var nytt for de også, og at de først fikk vite det til frokosten i dag tidlig.

Men forskjellen mellom det vi bestilte og det vi får er jo ikke SÅ stor egentlig, vi går riktignok glipp av Day One achievement, klistremerke, Day One kontroller og svart pappeske.

 

 

Pluss at vi får jo med Kinect Sports Rivals i tillegg til de tre spillene som opprinnelig fulgte med pakka. Ikke at det er så spenstig tillegg at det gjør noe men..

 

Har fått samme e-posten selv jeg. Men achievementen fikk jeg allerede i fjor når jeg bestilte. Bare sjekke profilen min det. Har hatt den i nesten ett år.. men aldri hatt noe Xbox One :D

 

Så eneste jeg går glipp av er at det står "Day One" på selve Xboxen og kontrolleren som følger med, så tar det ikke så tungt.

 

Får jo ett spill til trøst.. riktignok et spill som neppe blir spilt mye dog! :p

Endret av Hratgard
Lenke til kommentar

 

Mange som har fått den mailen, meg inkludert. Jeg bestilte min 6. juli i fjor. Ringte MS Store kundestøtte i dag, for å bekrefte hvilken sum jeg må betale for konsollen, og han jeg pratet med sa at det visstnok var mange som var lettere forbannet på denne endringen. Han prøvde nok også å unnskylde MS Store da han nevnte at dette var nytt for de også, og at de først fikk vite det til frokosten i dag tidlig.

Men forskjellen mellom det vi bestilte og det vi får er jo ikke SÅ stor egentlig, vi går riktignok glipp av Day One achievement, klistremerke, Day One kontroller og svart pappeske.

 

 

Pluss at vi får jo med Kinect Sports Rivals i tillegg til de tre spillene som opprinnelig fulgte med pakka. Ikke at det er så spenstig tillegg at det gjør noe men..

 

Har fått samme e-posten selv jeg. Men achievementen fikk jeg allerede i fjord når jeg bestilte. Bare sjekke profilen min det. Har hatt den i nesten ett år.. men aldri hatt noe Xbox One :D

 

Så eneste jeg går glipp av er at det står "Day One" på selve Xboxen og kontrolleren som følger med, så tar det ikke så tungt.

 

Får jo ett spill til trøst.. riktignok et spill som neppe blir spilt mye dog! :p

 

 

Er det ikke bare kontrolleren det står på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...