Gå til innhold

Nerdebula di!


resac

Anbefalte innlegg

Hmm.. Tok sin tid, men nå har jeg endelig somla meg til å få tatt bilder av min nye nerdebule.

 

I sommerferien var det masse jobb med å slenge ut to-etasjes-senga som ble beundret veldig av alle mine kamerater etter at pappa snekret den for mange år siden. Nå var den ikke like spennende lenger. Den mørkerøde fargen på pulten og grønnfargen på veggene ble også byttet ut.

 

Jeg valgte å kjøre en stil med grått, hvitt og svart. Fargen på tre av veggene er betonggrå og den siste veggen er hvit. Jeg har svarte taklister og en svart persienne istedetfor det gamle halvveis ødelagte blå rullgardinet. Den store pulten (som dere bare ser omtrent halvparten av på bildene) med en PC-del og en lekse-del, som pappa også har vært så flink å snekre til meg, ble også malt betonggrå.

Jeg er kjempefornøyd med min nye bule!

 

Det har også blitt noen oppgraderinger på hardware-fronten. Blant annet har mitt gamle Q-Tec-kabinett blitt byttet ut med et nydelig Lian Li.

 

Bilder finner dere her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kanskje vi skal begynne å kåre noen favoritter?

 

Neinei.. Det er barnslig.. Alle buler er likebra, bare du:

-Har en pc(doh! :p)

-Trives foran pc'n

-Du kan sitte i flere timer i strekk der, uten å pådra deg noen sykdommer

 

Selvfølgelig er noen buler penere en andre, og omvendt, men det er som mammas kjøttkaker.. Noen er kanskje bedre på smak, men ingen er "bedre"(Bra, Bedre, Best) :)

 

Edit: Typo :whistle:

Edit2: innlegg #700 for de som bryr seg om slikt.. :ermm:

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar
Rotete er jo kanskje litt standard en nerd ja..

Men hos meg er rot forbudt nå =/ ..etter at jeg flyttet sammen med dama.. :p

JA der ser du. Da er det kanskje på tide å dumpe henne da ;)

 

Neida. Bare mobber. Er egentlig kanskje til og med litt misunnelig.

Hvem skal rydde da? JEG?

 

Og da måtte jeg også flyttet hjem til hu mor, eller fått meg en mindre hybel..

Har ikke råd til denne alene.. :p

Lenke til kommentar
Rotete er jo kanskje litt standard en nerd ja..

Men hos meg er rot forbudt nå =/ ..etter at jeg flyttet sammen med dama.

 

Haha rotete? Jeg er "nerd"i følge mange og er en perfektsjonist! (Men det er da meg da :p )

noen som har sett nerdenes hevn? de er perfeksjonister og ryddige fordi de har oppfinnelser til å fjerne all søppla :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...