Gå til innhold

Nerdebula di!


resac

Anbefalte innlegg

Ostepopp. Hehe, nej du den er langt ifra noe flatskjerm :p er ikke engang flatt bilderør på den :( Skikkelig standard oldtime CRT :)

 

BurTMastA: tja når du først kjøper og drikker opp et brett med fanta så får man da stable det også da :p Hadde det i 2 tårn menne de ble ustabile :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nytt hus og ny bule. :woot:

Som de sier i Blackadder. "Not to dip my fly in your ointment" (eller noe slikt). Er det bare jeg som ikke er så keen på sterile metall-hybler? Når jeg får mer penger enn i dag, og en egen leilighet tror jeg jeg kommer til å kjøre en langt mer "organisk" stil på saker og ting. Dvs stort skrivebord i tre (ala sånne som direktører og slikt har i filmer) med gode lenestoler og slikt.

 

En "gammel" men stilfull look liksom.

 

Jaja, det er vel bare jeg som er underlig.

Personlig er jeg litt lei av tre, synes metall er kult, men det har kanskje litt med saken å gjøre at min far er snekker og at jeg er oppvokst på en gård. Mørkt tre er evig fett, spesielt sammen med metall, men lyst tre? Ikke noe for meg.

 

AtW

jeg digger kirsebær, og har veldig lyst på en blanding av kirsebær og chrom, det bare MÅ bli nydelig...

 

jeg skal kjøpe crom netting/grill for å henge opp på den marine/hav blåe veggen min for å henge ting på. gulvet, og listene er selvsagt kirsebær, og datapulten er ikke så langt unna heller :grin:

får vel ta å se om jeg ikke får lagt opp noe bilde her snart...

 

og Folo, kan du legge ut det bildet av elin grindemyr? det er henne, ikkesant? :dribble:

 

evt legge ut flere hvis du har?

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar
Personlig er jeg litt lei av tre, synes metall er kult, men det har kanskje litt med saken å gjøre at min far er snekker og at jeg er oppvokst på en gård. Mørkt tre er evig fett, spesielt sammen med metall, men lyst tre? Ikke noe for meg.

Lyst tre er heller ikke noe jeg ville vurdert hadde jeg først tatt opp et lån på et hus. Furu er billig og alt sånt, men da burde det i alle fall lakkes mørkte før en kunne bruke det. Så den er grei.

 

Edit: Og til den kule gutte (the coolkid). Det du skisserer der høres også interessant ut. Krom er alltid tøft, mye frekkere enn aluminium og slikt.

 

Liker dog best skikkelig store, "brutale" møbler jeg da...

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har nå gått fra 2pcer og 3 skjermer, til en pc og en skjerm :)

http://www.home.no/natrium-mods/rommet.html

 

edit: Linke er delevis til hjemmesia mi, men den er nede;) dvs. totalt fuckup. holder på med noen endringer osv.

 

Trur jeg legger til img. jeg :)

 

Mini-rommetfor.JPG

Før jeg pussa opp rommet.

 

mini-P1010010.JPG

Og etter.

 

mini-P1010011.JPG

Nå her jeg endelig fått meg hyller :p det trengs.

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...