Gå til innhold

Nerdebula di!


resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

rom2k.jpg

 

Nylig flyttet, så det er ikke helt ryddig ennå. Holder på å skru fast strøm-forgrenere, nettverks-hub og usb-hub på undersiden av bordet, så slipper jeg det havet av ledninger jeg hadde tidligere.

 

Shuttle / 2.8ghz / r9600 / 2x160gb / Hansol h950 oppå

Filserver / 0.6ghz / 3x 160gb / 3x 120gb / 2x 80gb under

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
psilocube : for en DELIG stol....fått tak i den da?

Ikea.

 

cybe, ikke cube.

 

bamsefar: snertent kabinett (såfremt innholdet også ser relativt grått og industrielt ut).

Sorry for å skuffe deg, men det er det ikke. Vet ikke hvorfor akkurat det bildet ble slik det ble, men for øyeblikket så er det langt i fra grått og industrielt. Nei jeg har bokstavelig talt ingenting igjen ifra det gamle kabinettet. ALT er bygd om. -

-Plexiplate til Hk (Matt plexi)

-Plexikabinett til Cdrom,hd osv (Også matt plexi)

-Doble plexiplater på begge sidedørene (Ren og pen plexi med pene nagler)

-Sotet plexi i topp med et meget pent mønster

-Moddet strømforsyning med plexikabinett rundt (eneste som er kjøpt i kassa, utenom lysene) I tillegg så har jeg laget et "bur" som jeg har skjult alle kablene i, alla noe Gnome (Hvis folk følger med på Bit-Tech) har gjort, med stilige sølvfargede kabler i fra som skjuler strømkablene. Bare at buret som han hadde som var av plast som ble krommet har jeg av matt plexi (les pusset plexi)

-Og ny front som også er i sotet plexi. Er riktignok langt ifra ferdig med den.

OG mye mer. Så ikke noe grått og kjedelig hær i gården.

(Resten av utstyret(Skjerm, mic) er i tillegg farget og "moddet" i samme stil)

 

Når får DU se dette, tenker du?

Når Casemodcompoen på Ok.no begynner :cool:

 

Hvis ingen skulle ha skjønt det til nå så eeeelsker jeg plexi.

(Hvorfor jeg skrev alt dette tullet må gudene vite, følte vel for å skryte litt :D )

 

Men nå vil jeg se flere nerdebuler!! :love:

Lenke til kommentar

Vet noen hvor man får kjøpt sånn natural keybord, eller hva det heter, som psilocybe har? Jeg har sett litt etter det, men ingen har det? Merkelig. Ville da ikke tro at slike tastatur var et dødt marked, men men.

 

For å komme seg på topicen igjen så vil jeg ikke ta bilde før jeg enten har rydda på rommet eller flytta på hybel. Begge løsningene vil nok ta like lang tid; i underkant av ett år..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...