Gå til innhold

Nerdebula di!


resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fett polecat, har de den pulten(e?) der på IKEA ?

Jepp. Kostet rundt 500,- for hver, og fungerer utmerket. Akkurat passe store.

Den oppmerksomme vil også legge merke til at kontorstolen, den sorte hylla med alt stasjet, den lille grå hylla og persiennene også er kjøpt på IKEA. :!:

 

TrulZern: Har ikke fått tid til å sette det personlige preget enda. Har en del tegninger og illustrasjoner fra min samboer som skal opp på veggene snart. Bare ikke kommet så langt enda. :)

 

Til dere andre: Jeg er desverre bundet allerede. *revurdere* :hmm::p

Lenke til kommentar
Nytt hus og ny bule. :woot:

Som de sier i Blackadder. "Not to dip my fly in your ointment" (eller noe slikt). Er det bare jeg som ikke er så keen på sterile metall-hybler? Når jeg får mer penger enn i dag, og en egen leilighet tror jeg jeg kommer til å kjøre en langt mer "organisk" stil på saker og ting. Dvs stort skrivebord i tre (ala sånne som direktører og slikt har i filmer) med gode lenestoler og slikt.

 

En "gammel" men stilfull look liksom.

 

Jaja, det er vel bare jeg som er underlig.

Lenke til kommentar
Nytt hus og ny bule. :woot:

Som de sier i Blackadder. "Not to dip my fly in your ointment" (eller noe slikt). Er det bare jeg som ikke er så keen på sterile metall-hybler? Når jeg får mer penger enn i dag, og en egen leilighet tror jeg jeg kommer til å kjøre en langt mer "organisk" stil på saker og ting. Dvs stort skrivebord i tre (ala sånne som direktører og slikt har i filmer) med gode lenestoler og slikt.

 

En "gammel" men stilfull look liksom.

 

Jaja, det er vel bare jeg som er underlig.

Personlig er jeg litt lei av tre, synes metall er kult, men det har kanskje litt med saken å gjøre at min far er snekker og at jeg er oppvokst på en gård. Mørkt tre er evig fett, spesielt sammen med metall, men lyst tre? Ikke noe for meg.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...