Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg spesiell?


Anbefalte innlegg

Jeg lurte på noe aldeles uvanligt. Jeg er en ung mann som synest at nybakte mødre ser veldig tiltrekkende ut. Jeg tenker ikke på noe seksuelt men helst som samtalepartner eller som en god venn. Når jeg ser voksne mødre med små barn cirka rundt tretti år, så synest jeg at dem ser veldig flotte ut og kjekke ut. Jeg får nesten lyst til å gå bort til dem, men jeg har sosiale antenner så jeg gjør ikke sånt. Men jeg synest ofte at det hadde vært veldig kjekt og blitt i venn med en. Er dette en vanlig tanke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke uvanlig at man synes kvinner i den alderen ser mer moden og erfaren ut en kvinner rundt 20 år når de holder på med barn. muligens det kommer av at kvinner rundt 30 har en helt annen, i mangel av bedre ord, ro rundt seg når det gjelder babyer. På meg så virker det som at gleden over et nytt liv blir større med alderen. mulig at jeg tar feil men det virker slik.

Lenke til kommentar

Er ingenting i veien med å føle seg tiltrukket i den grad du gjør mot mødre. Ikke at jeg har noen harde fakta om dette eller forskning - men jeg kan tenke legge at den omsorgen de viser ovenfor barne(ne) sine, den tryggheten på seg selv og stoltheten de har ovenfor seg og familien deres.

 

Et lite eksperiment hadde jo vært morsomt: gå opp til en nybakt mor neste gang å si at du syns det er flott å se en mor gå med sitt barn og den utstrålingen hun har. Jeg er sikker på at flertallet ville satt pris på det :). Jeg tror jeg skal prøve selv neste gang - gitt at jeg ikke oppleves som en creepy stalker vel å merke...

Lenke til kommentar

Ja, ligger noe i det - men om den "biologiske tiltrekningen" stammer fra 10.000-vis av år tilbake så tenker jeg at det skal mer enn 50 års forandring til å gjøre noe med det.

 

Men syns selv at gravide damer ser veldig tiltalende og tiltrekkende ut. Ikke at jeg sikler som en ulv i brunst men det er noe flott og vakkert med det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...