Gå til innhold

Haswell 5xxx-tråden


Anbefalte innlegg

 

 

Hehe, da er vi enige der i allefall. Må innrømme at jeg kikker innom der av og til,det er en artig side. Blir litt som silly season i premier league. :)

 

Jeg aner ikke hva som vil komme, men jeg håpet på en broadwell-e til X99, om det blir skylake-e, så er jo det greit, men det er vel litt for nærme neste X-chipset, er det ikke?

Skylake-E blir som sagt ny sokkel. Er så lite forbedringer i Broadwell at jeg ikke ser poenget. Like greit å ha 5960X'en til neste platform kommer. Var vel ikke så mange som gikk fra 3930K til 4930K akkurat.
Var bare et par idioter som gikk til 4960x... Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hehe, da er vi enige der i allefall. Må innrømme at jeg kikker innom der av og til,det er en artig side. Blir litt som silly season i premier league. :)

 

Jeg aner ikke hva som vil komme, men jeg håpet på en broadwell-e til X99, om det blir skylake-e, så er jo det greit, men det er vel litt for nærme neste X-chipset, er det ikke?

Skylake-E blir som sagt ny sokkel. Er så lite forbedringer i Broadwell at jeg ikke ser poenget. Like greit å ha 5960X'en til neste platform kommer. Var vel ikke så mange som gikk fra 3930K til 4930K akkurat.

Har trua jeg, 6960X på 14nm. Jeg har jo 5280K fra før så. :)

Lenke til kommentar

 

 

Hehe, da er vi enige der i allefall. Må innrømme at jeg kikker innom der av og til,det er en artig side. Blir litt som silly season i premier league. :)

 

Jeg aner ikke hva som vil komme, men jeg håpet på en broadwell-e til X99, om det blir skylake-e, så er jo det greit, men det er vel litt for nærme neste X-chipset, er det ikke?

Skylake-E blir som sagt ny sokkel. Er så lite forbedringer i Broadwell at jeg ikke ser poenget. Like greit å ha 5960X'en til neste platform kommer. Var vel ikke så mange som gikk fra 3930K til 4930K akkurat.

Dobbelpost.

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

 

 

Hehe, da er vi enige der i allefall. Må innrømme at jeg kikker innom der av og til,det er en artig side. Blir litt som silly season i premier league. :)

 

Jeg aner ikke hva som vil komme, men jeg håpet på en broadwell-e til X99, om det blir skylake-e, så er jo det greit, men det er vel litt for nærme neste X-chipset, er det ikke?

Skylake-E blir som sagt ny sokkel. Er så lite forbedringer i Broadwell at jeg ikke ser poenget. Like greit å ha 5960X'en til neste platform kommer. Var vel ikke så mange som gikk fra 3930K til 4930K akkurat.
Var bare et par idioter som gikk til 4960x...

 

Ja jeg husker det....  :blink:   :whistle:   :rofl:

Lenke til kommentar

Driver nå å setter sammen et x99 system.

 

Er der noen bedre deal enn dette når det kommer til minne?

Tenkte å parre det med en 5820k.

 

Annbefaling på et godt og rimelig oc hk hadde også vært supert :)

 

Siden du skal ha de RAM brikkene der med røde heatsinks, så kan jo ASRock Fatal1ty X99X Killer være et alternativ.

Lenke til kommentar

Jeg ville gått for et Asus kort bare grunnet OC socket.

 

F.eks : Asus x99-a

 

http://www.supersmart.no/PartDetail.aspx?q=p:7985445;c:36123

 

Andre hovedkort kan overklokke prosessoren og minne bra, men ikkje overklokke cache noe særlig. Det har ikkje sykt mye å si, men noen % bedre ytelse blir det jo.

 

Det eneste ikkje-Asus kortet som har "oc socket" er Gigabyte X99-SOC Champion. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ASRock X99 OC Formula/3.1 skal vel også ha dette.

Venter på mitt iallfall.

 

Jammen gitt :D

 

the extreme performing X99 with a new enhanced X Series OC Socket to unlock the hidden performance of the CPUs, plus support for USB 3.1! Comes with a PCIe x4 add on card that provides two Type-A USB 3.1 ports for delivering up to 10Gb/s data transfer rates.

 

Da ville jeg nesten ha gått for den nye Asrock :D

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

:)

 

Endelig har DI et skikkelig X99 HK på vei  :tease:

asrock x99 ws-e 10GB er skikkelig, men skikkelig dyrt :p

 

Det er jo ikke skikkelig når det ikke har OC-socket, synd man alltid må velge hva som er viktigst av features man vil ha med på HK.

Skulle vært HK med "alt" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...