Gå til innhold

explorer.exe


Anbefalte innlegg

I Mine dokumenter har jeg en mappe. I den mappen ligger det en annen mappe med noen spillfilmer i (trailers). Når jeg går inn i den mappen (den med filmene i), kommer det opp en feilmeldig som sier at explorer.exe har et problem og må lukkes. Hva skyldes dette?

 

Jeg har en P4 1.8 med 512 MB RAM.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Filmene dine er halvferdige eller korrupte.

Gå inn via Command Prompt og flytt over alle trailer/filmene så går du inni igjen vanlig og se om den kommer opp igjen.

DET ER IKKE VIRUS!

Hadde det vært virus så hadde det skjedd hele tiden.

Og dessuten når du går inn via MY COMPUTER så er det explorer.exe som er proesses for den. Så jeg er nesten 100 % sikker på dette.

Lenke til kommentar

Jeg har XP Home. Det er ikke virus som er skyld i problemet, heller ikke spyware. Filene er ikke ødelagte eller halvferdige. Det er ikke filene som er problemet, men heller at opperativsystemet ikke klarer å åpne denne undermappen pga. at det er store/AVI filer liggende i den. Jeg får prøve å laste ned det programmet, FungusMental, for å se om det hjelper.

Endret av nkrystad
Lenke til kommentar

Kunne ikke redigere den siste posten...

 

FungusMental, jeg har lastet ned programmet, men det var kanskje ikke meningen at jeg skulle det. Nå har jeg vært i registeret og funnet {87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E} under HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\. Er det da meningen at jeg skal redigere navnet {87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E} til

-87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}.

 

Jeg har søkt og funnet ut :D av at det ikke bare finnes en av denne verdien, så spørsmålet er om det er riktig sånn som jeg forklarer deg nå.

 

EDIT: Nå har jeg gjort som jeg skriver over, men dette har ikke hjulpet.

Endret av nkrystad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...