Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
.... fikk plutselig trangen til og være 17-18 igjen.. så easy alt var! trengte aldri tenke lengre enn en dag fremover og eneste bekymringen var og finne seg kvinnfolk.

Er heller preget av:

 

- Hva faen gjør jeg nå?

- Hva skal jeg gjøre neste år?

- Siste skoleår. Stress!

- Gruer meg til militæret.

- ... hvem er jeg egentlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
.... fikk plutselig trangen til og være 17-18 igjen.. så easy alt var! trengte aldri tenke lengre enn en dag fremover og eneste bekymringen var og finne seg kvinnfolk.

Er heller preget av:

 

- Hva faen gjør jeg nå?

- Hva skal jeg gjøre neste år?

- Siste skoleår. Stress!

- Gruer meg til militæret.

- ... hvem er jeg egentlig?

hehe, jepp. og det blir BARE verre! :D

 

dro på folkehøyskole etter videregående, var herlig. bare feste, slappe av og få en haug med nye venner mens jeg pønsket ut va jeg skulle studere.

 

nå etter en god del år er jeg på siste året i utdannelsen min, har skremmende stort studielån og skal straks bli kasta ut i det virkelige arbeidslivet,, er piss nervøs for at jeg ikke skal klare å få meg noe arbeid og at det skal vise seg at jeg har utdanna meg til helt feil ting.

 

 

tenk, du kan gjøre absolutt hva du vil nå! studere hva som helst og bevege deg i akkurat den retningen du vil. det er en ganske befriende tanke det.

 

forresten, millitæret, hva er det? :dontgetit:

har ikke hørt noe fra de på en god del år no.. lurer på om de har glemt meg! :D

 

 

 

edit: er det bare meg eller er den ikke helt god den klokka her på forumet.. er da ikke 1,5 time siden jeg postet dette innlegget.. så da film til klokka va over to..? eller er det jeg som begynner å bli gammel og senil her.. :p

 

edit2: jepp klokka går en time for sakte.. klokka er nå 03.10 mens forumet viser at den er 02.10..

Endret av phax
Lenke til kommentar

GrrrOARRR!

Hva i alle dager er feil med forumet? Ingen av innleggene jeg skriver kommer fram når jeg trykker "Svar"! Blir bare sendt til forumforsiden :realmad:

 

edit: endelig fikk jeg inn ett, dette.

edit 2: Men da i FireFox. Kanskje det er Opera som sliter? Ville være synd.

 

Men veldig rart at browser skal påvirke serversidekode?

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...