Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ta kontakt NÅ, helst i går. :p

Hihihi. Drittsystem ass. Bare pga et passord kan jeg miste skoleplassen min. Ordner seg sikkert bare jeg får ræva i gir...:blush:

 

 

I dag skal jeg slæfe; dvs ikke gjøre en damn shit. Skal få besøk om noen timer, men ikke noe mer enn det. Føler at energinivået mitt har nådd et nullpunkt. :shrug:

Jeg var så sur på veien hjem at jeg bitchet mot to av mine beste venninner, overså en venninne totalt på t-banen og gikk fra tre kompiser på veien opp heisen...

:whistle:

Lenke til kommentar
I dag skal jeg slæfe; dvs ikke gjøre en damn shit. Skal få besøk om noen timer, men ikke noe mer enn det. Føler at energinivået mitt har nådd et nullpunkt. :shrug:

Jeg var så sur på veien hjem at jeg bitchet mot to av mine beste venninner, overså en venninne totalt på t-banen og gikk fra tre kompiser på veien opp heisen...

:whistle:

Bitch! :p

 

Det ordner seg nok, håper vi.

Lenke til kommentar
I dag skal jeg slæfe; dvs ikke gjøre en damn shit. Skal få besøk om noen timer, men ikke noe mer enn det. Føler at energinivået mitt har nådd et nullpunkt. :shrug:

Jeg var så sur på veien hjem at jeg bitchet mot to av mine beste venninner, overså en venninne totalt på t-banen og gikk fra tre kompiser på veien opp heisen...

:whistle:

Høres ikke ut som om du har hatt noen god dag... :roll:

 

Ha en god vinterferie da!

Endret av Dasset
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...