Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, har hatt problemer med hovedkort med innebygd skjermkort i det siste jeg og. Fikk problemer med å forklare komplett at kortet var innebygd, så ba de meg sende hovedkort og ram, og de sa alt fungerte 100% ...

Så fikk jeg det tilbake, samme feil. Testa med en annen CPU, fortsatt feil. Monterte skjermkort i agp slot'n, nå fungerer maskina 100% .. er så lei av retur at jeg kan spy av det, så jeg gidder ikke å bruke mer tid og energi på å sende inn på nytt :thumbdown:

Skrevet

Jøss, det ordnet seg. Etter litt mumling om andre butikker fra min side (Jeg hadde mine grunner, returen var en pine). Sender meg nå et NF7 og Radeon 9200SE.

Skrevet
Ahh på lørdag er det Snowshow i Varingskollen, altså blir det gratis. :D

Arrangementet er jo bare teit da. :p

Jippi! Tror jeg skal ta en tur dit ja. ;)

Skrevet
kanskje dette er stedet å reklamere for min nye religion; kalorismen. Det går enkelt å greit ut på å sløse minst mulig kalorier og å tjene mest mulig kalorier.

McDonalds er vårt hoved tempel og vi har mange guder og profeter, mange av de er amerikanere.

interresant :hmm:

jeg drev også og lagde en relgion en gang.

hvordan joiner man?? :p

Me too, vi sendte et brev til fylkesmannen og greier. :p Fikk ikke svar, var litt rart egentlig. :hmm:

Grunnen er at man får "statssøtte" så man får en viss sum per medlem i måneden, vi hadde omtrent 11 medlemmer og det hadde blitt noen tusinger hvis hadde det gått. :p

Skrevet
for en kinky følelse :hmm:

:roll:

Jess, men da har jeg vært innom HiFi-klubben, og med meg hjem var et par Cerwin Vega V-6F (10" kommer ikke før i mars, og jeg skal bytte 6" mot 10" da), en Toshiba MT200 og en NAD C320. Det kan jeg like :cool:

Eneste som mangler er lerret aka rullegardin, men det stikker jeg på Bohus i morgen å handler. Så da blir det Teh Grudge på storskjerm i morgen, da :thumbup:

Skrevet
Noen som har peil på hvor jeg får BF1942 billigst i Oslo imorgen tidlig?

Eller var det for support-aktig?

PERMBAN!

PERMBAN!

PERMBAN!

Elkjøp pleier vel å være billige.

Skrevet
Uff.. Innstalerte W-lan på pcen til bror(11år). Og hva gjør han nå? Joda, han plager livet av meg på msn.. *blokke*

når skal du lære?

aldri hjelp småsøsken.. gir du dem fingern tar de hele hånden....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...