Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
B|Real, hvor har moderatorene forskjellige farge på nickene?

Er det bare for å vise hva slags moderator de er liksom?

De med "sterk" grønn er moderator/brukermoderatorer for hele forumet.

De med litt svarkere grønnfarge er brukermoderatorer innenfor sin egen spesifikke del.

Rød=admins..

Lenke til kommentar

Running just as fast as we can

Holdin' on to one another's hand

Tryin' to get away into the night

And then you put your arms around me

And we tumble to the ground

And then you say

 

I think we're alone now

There doesn't seem to be anyone around

I think we're alone now

The beating of our hearts is the only sound

 

:D

 

I kveld skal jeg og ei veninne ned til en kamerat og se film, slappe av. Hmm, satser på at jeg er i godt humør når jeg kommer hjem. :p

 

 

___

 

GROUP HUG! :love:

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
*snip*

Grunnene til at jeg drikker er mange.

For det første pga. medikamenter.

For det andre pga. det jeg holder på med. (Folka krever at vi ikke drikker).

 

Jeg mener at slike mengder alkohol som inntas av ungdommen idag to ganger hver uke etterhvert kommer til å skape større problemer mht. helsen.

Er allere noen jeg vet om som begynner å få problemer med bla. leveren.

Synes rett og slett det er tåpelig å misbruke alkohol på den måte.

Tingene dette misbruket fører til er enda verre. Hver mandag morgen hører jeg om at den og den har banka dritte ut av person. En annen har kanskje blitt "sugd" av 2-3 jenter samme kveld og rota med 100 andre.

Hvis bare 90% av det jeg hører er sant synes jeg faenmeg noen burde se å gjøre noe med dette, synes det er helt sykt. Sånn skal man absolutt ikke drive på.

 

Stedet jeg bor vet jeg er et av de verste stedene i landet når det gjelder slikt, og skulle gjerne bodd et helt annet sted om jeg kunne det. Men det får da være grenser for hva man finner på. Er forresten svært mange som også har begynt med narkotiske stoffer regelmessig.

 

Jeg driter i om ei jeg er forelsket i er jomfru eller ei, det jeg ikke skjønner er at det skal være så vanskelig å holde seg til en person om gang. Hvorfor i granskauen skal man rote med alle man kommer over?

 

*Argh*, hater dette landet...

Lenke til kommentar
*snipp*

Jeg tror faktisk på deg. Har ikke noe imot Asker, men alle jeg kjenner derfra holder på meg akkurat det du nevner. Et par i klassen min (som er noen av de beste vennene mine) har akkurat de problemene du snakker om. Konstant i slosskamper, misbruker narkotiske stoffer og sliter generelt.

Asker er et jævla drittsted fullt av bortskjemte idioter som får rævva dytta full av alt de vil ha og ikke vet bedre enn å ødelegge seg selv.

Sånn er det bare.

PS: ALDRI flytt til Asker, det gjelder dere alle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...