Putekos Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 er kirkene så fulle nå til dags altså? Vi drar til St.Olavskirken, og den er alltid full. Stappet faktisk. Vi spiste også kebab etter kirken. Så begynte noen arabere og se på meg, så spurte de meg på arabisk hvorfor jeg var sammen med en "hviting". Kjæresten min forstod ikke hva de sa.
Bruker-33331 Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 er kirkene så fulle nå til dags altså? Vi drar til St.Olavskirken, og den er alltid full. Stappet faktisk. Vi spiste også kebab etter kirken. Så begynte noen arabere og se på meg, så spurte de meg på arabisk hvorfor jeg var sammen med en "hviting". Kjæresten min forstod ikke hva de sa. :!: Du må ikke finne på og si det til ham da :!:
Juleniss1 Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Vi spiste også kebab etter kirken. Så begynte noen arabere og se på meg, så spurte de meg på arabisk hvorfor jeg var sammen med en "hviting". Kjæresten min forstod ikke hva de sa. Vil tro det er fordi du bor i Norge?
Putekos Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Vil tro det er fordi du bor i Norge? Det minner meg om hva som skjedde på t-banen for noen dager siden. En araber begynner å snakke med meg; spørre hvor jeg er fra osv. Jeg svarer høflig, men kort. Så spør han om jeg liker å kose. Jeg ser dumt på han. Så sier han: "Det gjør vondt første gangen, men etter det blir kose mye bedre. Du må kose masse med din pappa." Hallo! Er det mulig å være så ekkel... Er ikke mulig hvor mye dritt de kan lire av seg for å se hvor "norske" vi har blitt (han skulle sjekke om jeg var jomfru).
Juleniss1 Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 (endret) ja, det er vel lurt å forsvinne i seng så man overlever på vei til skolen i morgen Edit: (han skulle sjekke om jeg var jomfru) håper for alle del det "bare" var det Endret 21. november 2004 av _Julenissen_
Bruker-33331 Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Ja godtfolk, da har jeg 12 gig ledig. Ser ut som windows tar 20 gig jo...
ahpadt Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Du må kose masse med din pappa. LOL! :!: HAHA! :!: Jeg stuper i dusjen jeg.
Bruker-33331 Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 (endret) Du må kose masse med din pappa. LOL! :!: Egentli er det ikke morsomt. tenk på de som blir voldtatt av fedrene. stakkars.. EDIT: FRA msn: Oscar* 32grader celsius på rommet mitt... says: oki [Lpezster] jeg ville ikke hatt en Ari om du dyppa den i sirup og kledd den i marsipan!] says: www.homo.no/lpezster [Lpezster] jeg ville ikke hatt en Ari om du dyppa den i sirup og kledd den i marsipan!] says: www.home.no/lpezster [Lpezster] jeg ville ikke hatt en Ari om du dyppa den i sirup og kledd den i marsipan!] says: BAD TYPO Endret 21. november 2004 av BUNDY
uberhunter Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Gidd dra opp møkktema her nå da Drit er det og drit kommer det til å bli.... Hvordan har folket det søndagskveld da?
Fredrik Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Nææh, tror jeg legger meg, dere får ha en fortreffelig natt. *kozemozeoverdozeplaztikkpozetuberkulozenevrozerødroze*
Dr.X Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 sLuT å tØyZ Så jÆvElIG a vær zå zNiLl! [fJoRtIsbØlGe]
Ø.B. Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Nei nå blir det vel en sesong med family guy her tror jeg... godnatt, hareem
SupremeX Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 (endret) Mens vi snakker om kjøling, hvordan kan jeg få mitt GF6800GT til å holde kjeft? Kjøp en slik. Har den selv, og den sier ikke mye AnAnAs: ekkelt God natt, folkens! Endret 21. november 2004 av SupremeX
Putekos Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 (endret) Du må kose masse med din pappa. LOL! :!: Egentli er det ikke morsomt. tenk på de som blir voldtatt av fedrene. stakkars.. F.eks den personen snakket til. Klarer å le av det jeg så Jeg skal IKKE sove enda. Har pistasjnøtter. Endret 21. november 2004 av AnAnAs
SnowDOG_ Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 (endret) AnAnAs: Ja de derre araberne er noe syke sjeler! Edit: Hmmf....ingen reagerte på spøken min. Jaja. Endret 21. november 2004 av SnowDOG_
Anbefalte innlegg