Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Swordfish på tv i dag :woot:

Sleepy Hollow har akkurat begynt på tv4, anbefales!

Auda, cdon.com viste meg hvor mye jeg har brukt på cder de tre siste åra. Dårlig gjort av dem synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om under tre timer begynner min offisielle veggisuke. Jepp, dere hørte rett, jeg skal avstå fra å spise kjøtt/kylling og fisk i en hel uke, bare for eksperimentets skyld. YAY.

tier på at han begynner å spise på hånda si før fredag!

Skrevet

aaaah :w00t:

Endelig har jeg fått maskin til å funke stabilt igjen. Faen ikke måte på til problemer man skulle ha ved denna oppgradering i hardware, Først hovedkort med sammensmelta pin-hull i cpu-slotten. Så bøyde pinner på cpu pga. den hovedkortfeilen. Så bestille nytt og vente. Så slutta ei vifte og funke, så gikk man tom for kjølepasta, også viser det seg at den nye 200gb hd'n ikke funka. Men NÅ funker det ... :hrm:

Skrevet
Men NÅ funker det ... :hrm:

Gratla. :)

Ehm... "diskusjonen" på sidene før her var tåpelig. Hvis noen er rike, hva så? Jeg pleier ikke bruke "rik" som skjellsord lissom. :ermm:

Skrevet
Ehm... "diskusjonen" på sidene før her var tåpelig. Hvis noen er rike, hva så? Jeg pleier ikke bruke "rik" som skjellsord lissom. :ermm:

Det må være basert på misunnelse.. Ingen ønsker å ha dårlig råd..

Skrevet

Synes det er bedre å være glad og kose seg enn å tenke for mye på hva man spiser osv. Men så er det jo de som ikke koser seg hvis de ikke spiser sunt da. Og det går jo seff ann å se om man trives bedre som vegiterianer i en uke...

Skrevet (endret)
Synes det er bedre å være glad og kose seg enn å tenke for mye på hva man spiser osv.

Bra pus :thumbup:

Bra pus! :thumbup:

:ermm:

Endret av ahpadt
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...