Camron Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Er MSN 7 Beta klikk hos andre enn meg her? Når jeg logger på, så logger den seg automatisk av igjen...
DraZeN Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 jeg savner og å ha mus 500inlegg i søppel Kjøp deg en i butikken. Gjerne 2, de blir lett ensomme. :!:
darkness| Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Moi og en kompis på vei til Skottland nå på tirsdag inv_biggrin.gif (Jeg til venstre forresten) Uhm? Dressjakke og olabukse? Og lommetørkle i brystlommen
x871kx6167ss7 Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 (endret) jeg savner og å ha mus Gå til en veninne... Endret 30. oktober 2004 av Blackslash
apoxdigital Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Er MSN 7 Beta klikk hos andre enn meg her?Når jeg logger på, så logger den seg automatisk av igjen... Vet ikke hvor mye ordene Beta betyr for deg, men for MSN 7 som er BETA betyr det ganske mye. Hvorfor er det så få jenter her på forumet tro ? Det er jo mange nerdejenter rundtomkring i Norge
ahpadt Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Moi og en kompis på vei til Skottland nå på tirsdag inv_biggrin.gif (Jeg til venstre forresten) Uhm? Dressjakke og olabukse? Og lommetørkle i brystlommen
darkness| Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Er MSN 7 Beta klikk hos andre enn meg her?Når jeg logger på, så logger den seg automatisk av igjen... Vet ikke hvor mye ordene Beta betyr for deg, men for MSN 7 som er BETA betyr det ganske mye. Hvorfor er det så få jenter her på forumet tro ? Det er jo mange nerdejenter rundtomkring i Norge Fordi de har innsett at jeg er søtest
b-real Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Hvorfor er det så få jenter her på forumet tro ? Det er jo mange nerdejenter rundtomkring i Norge Gjett 3 ganger...
x871kx6167ss7 Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Hvorfor er det så få jenter her på forumet tro ? Det er jo mange nerdejenter rundtomkring i Norge Kanskje fordi alle de kåte nerdene skremmer dem...
SnowDOG_ Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Hmm ser ut som eg blir kastet hjemmeifra. Tolk denne: Hvis ikke du liker at vi blander oss i ditt liv så kan du finne deg ett eget sted å bo.
SkyMarshall Arts Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Hmm ser ut som eg blir kastet hjemmeifra. Tolk denne: Hvis ikke du liker at vi blander oss i ditt liv så kan du finne deg ett eget sted å bo. Den der kan du ta helt med ro. Du blir ikke kastet ut av den grunn. Tror jeg hørte den regla en gang i uka før. Det er absolutt ingen grunn til bekymring. Men muttern blei lang i tryne når jeg faktisk en vakker dag pakka sakene og reiste. Leilighet er fint det - men a mor kaster deg ikke ut før du drar selv. Tro meg.
sluffy Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Hmm ser ut som eg blir kastet hjemmeifra. Tolk denne: Hvis ikke du liker at vi blander oss i ditt liv så kan du finne deg ett eget sted å bo. Hvem skal du tvinge til å passe hunden hvis du flytter for deg selv?
Lufen Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Hmm ser ut som eg blir kastet hjemmeifra. Tolk denne: Hvis ikke du liker at vi blander oss i ditt liv så kan du finne deg ett eget sted å bo. tror de mener at du må begynne å oppføre deg eller flytte ut
Lufen Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Hmm ser ut som eg blir kastet hjemmeifra. Tolk denne: Hvis ikke du liker at vi blander oss i ditt liv så kan du finne deg ett eget sted å bo. Hvem skal du tvinge til å passe hunden hvis du flytter for deg selv? hva har man polakker til da?
darkness| Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Hmm ser ut som eg blir kastet hjemmeifra. Tolk denne: Hvis ikke du liker at vi blander oss i ditt liv så kan du finne deg ett eget sted å bo. Hvem skal du tvinge til å passe hunden hvis du flytter for deg selv? hva har man polakker til da? Til å plukke jordbær, vel!
b-real Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Lufen...trå litt varsomt med slike uttalelser..
SnowDOG_ Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Ikke vet eg men eg skal prøve å kjøpe meg tid til etter nyttår. Må skaffe litt penger og litt sånt. De kan kysse meg i ræven!
Lufen Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Lufen...trå litt varsomt med slike uttalelser.. tja, man kan jo lovlig leie en polakk til å lufte hunden da så
sluffy Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Lufen...trå litt varsomt med slike uttalelser.. tja, man kan jo lovlig leie en polakk til å lufte hunden da så Men min uttalelse omhandlet tvang
Anbefalte innlegg