Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen Som har musikk videon til Eric Prytz - Call on me? Link?

Herrefred, makan til dårlig musikvideo har jeg aldri sett. Tydeligvis er alt som skal til for å få en smash hit, pene damer som beveger seg i alle slags mulige posisjoner.

Skrevet
Herrefred, makan til dårlig musikvideo har jeg aldri sett. Tydeligvis er alt som skal til for å få en smash hit, pene damer som beveger seg i alle slags mulige posisjoner.

Det er jo det som er meningen. Eier du ikke ironi?

Skrevet

Thea!! Du kan ikke slanke deg mer nå ass! Du var jo perfekt tynn på det siste bildet i recent også har du tatt av 6 kg..? Sykt :(

Må egentlig slanke mer jeg og, men jeg liker bedre å være glad og småfeit enn sultende og tynn :p Typen min er fornøyd så da er jeg fornøyd. Vekta mi har vært det samem i sikkert tre år nå så jeg eser ihvertfall ikke ut..

Skrevet

Jeg klemte peke- og langfingeren i en dør på skolen i dag. Lukket døren i meget høy hastighet og hadde en hånd på feil sted. :blink: Silblødde, og jeg mister mest sannsynlig begge neglene. :wee:

Skrevet
Jeg klemte peke- og langfingeren i en dør på skolen i dag. Lukket døren i meget høy hastighet og hadde en hånd på feil sted. :blink: Silblødde, og jeg mister mest sannsynlig begge neglene. :wee:

AUU! :ohmy:

Skrevet

For å sitere noen: "Den som fær som en snask han får sæ en dask" :wee:

Skrevet
Hoho! Det er så forbanna vondt, og det blir bare verre og verre. Tar 10 min før smertene snur...

10 minutter? Prøv 2-3 timer du. Verker forøvrig godt i begge fingrene enda.. :(

Skrevet

Daaaaaaaaaaakaaar! :(

*trøstepå*

Jeg har flyttet pcen over i nytt kabinett, ny mus, nye høyttalere og ryddet rommet. Fy faen, man får gjort mye på en dag. :w00t:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...