Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visste dere at om man plasserer en enliters melkekartong i rommet, og så plasserer en annen melkekartong 1 meter unna, så vil de tiltrekke seg hverandre og støte sammen etter bare ett døgn?

Gravitasjon, din venn.

Skrevet
Er det noen som går på teknisk byggfag eller teknisk allmenfag, her? Hva burde jeg velge? Dersom jeg vil bli arkitekt...

Jeg har gått teknisk byggfag....

Du blir teknisk tegner, ikke arkitekt.

En som tegner rørsystemer osv...drittkjedlig, syntes vertfall jeg :thumbdown:

Skrevet
Visste dere at om man plasserer en enliters melkekartong i rommet, og så plasserer en annen melkekartong 1 meter unna, så vil de tiltrekke seg hverandre og støte sammen etter bare ett døgn?

Gravitasjon, din venn.

:dontgetit:

Skrevet
Er det noen som går på teknisk byggfag eller teknisk allmenfag, her? Hva burde jeg velge? Dersom jeg vil bli arkitekt...

Jeg har gått teknisk byggfag....

Du blir teknisk tegner, ikke arkitekt.

En som tegner rørsystemer osv...drittkjedlig, syntes vertfall jeg :thumbdown:

Har du testa alle grunnkursa du eller? :!:

Skrevet

Gravitasjon, din venn.

har masse sjokomjølk i kjellern :thumbup:

Skrevet

Jeg har hørt av min (kanskje ikke så smarte rådgiver) at man kan bli arkitekt ved å gå på teknisk byggfag GK1 => Teknisk Tegning VK1 => Påbyggning til studiekompetanse => Arkitekt dingsebombs...

Kan jo også velge teknisk allmenfag, da slipper jeg påbygningsåret... :hmm:

Skrevet

amgash nå har jeg vært på treningstudio og trent og fått sånn avtale greier.

Fy faen det var tungt osv. Men digg da. Nå skal jeg bli svær og sterk!

På tg får du deng!

Skrevet
Har du testa alle grunnkursa du eller?  :!:

Nesten :p

Bare 2 ;)

EDIT:

Backslah; kanskje den ikke så smarte rådgiveren din har rett ;)

Elektro holder for meg. :wee:

Skrevet
OMfomogmogmf!!!!!!!11111oneone! dmsn is teh rule!

Du syns det ja? Bra!

Gravitasjon, din venn.

...tuller du? I såfall så sier du det nå! Ellers må jeg prøve...

Prøver du å få stakkars nysgjerrige folk over hele Norge til å få et hus som stinker av råtten melk?

Skrevet

Lol @ blackslash.

Fordelen med å være lat og få dårlige karakterer er at ingen forventer noe av deg slik at pressmidler som det du beskriver ikke fungerer.

Også blir folk kjempeglad når du får en 5er.

Skrevet
Lillebroren min bruker vilt mye internett... Spiller sånn dere styggt internettspill www.runescape.com :yucky:

Det eier da!

Ikke snakk stygt om det. :mad:

Men velger man allmennfag er fysikk et must.

Utrolig artig fag, lærer så mye nyttig. :wee:

Skrevet
Har man ikke tonnevis av lekser og sånnt, da? Jeg orker ikke enda flere år med ungdomskole!

Altså. Du har tenkt å begynne på arkitekt. 5 år med masse jobbing og lange dager. Da burde du tåle 3 år med allmenn ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...