Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
-Teddy-: du har nok forstått alvoret.. men er faktisk en del som ikke har det.. og det er TRIST.

Hmmm, mulig noen ikke har forstått alvoret i dette, men det kan da umulig ha noen hensikt å fortsette med dette, fordi de som ikke har forstått det nå, tror jeg aldri vil forstå alvoret heller! Vi har fått trøkka det så ille inn nå, at de som ikke har fått med seg hvor ille dette er nå tror jeg ikke vil få noe mer ut av dette. greit med polen dagboka, men disse utdragene og bøkene da. :yucky: Blir faktiskt *nesten* kvalm av å lese om det jo!

Lenke til kommentar
Kommer inn faktisk ganske rask inn på siden min :D

:dontgetit: Da er det bare Windows....

 

Edit: *Legge seg* :sleep:

 

Edit2:rlz: :hmm:

 

Edit 3:Bruker lang tid Hit!

 

Edit4:*legge seg på nytt* :sleep:

 

Edit5:mange editer :)

 

Edit6: Mange smileyer også :p

 

Edit7: Leif...

 

Edit8: Treg her også, tele2.

 

Edit9: Er dette rekord i antall editer?

 

Edit10: Nå går det greit igjen på home.no.net :)

 

Edit11: *Legge seg nå* :sleep:

 

Edit12: Satser på dette er rekord i antall edit og smileyer :D

Endret av ace_ventuora
Lenke til kommentar
Dr. Pepper har god ettersmak... :love:

Helt enig. Mmmm. :)

 

Jaja. I morgen skal jeg melde meg inn på SATS. Tenkte egentlig jeg skulle plaske litt rundt i Sentralbadet før jobb hver morgen, men tok de 450kr for 12 klipp. Formiddags-medlemsskap på SATS koster 350kr, og da kan jeg plaske så mye jeg vil før kl. 12 eller noe sånt.

 

Jo, også skal jeg ha meg et par norske feltstøvler. Det er begrenset hvor morsomt det er å airsofte i Dr. Martens med gapende hull på hælen.

 

1335 hours, somewhere in northern Hordaland.

Three men, all wearing camoflage and toting assault rifles, are flanking a group of dug-in rebels calling themselves "Tøffingene frå Knarvik". The grass is wet, dampening their steps. The first two move effortlessly over a particularly soft part of the ground, then turn around see the last man flailing about in the open.

 

Jørgen: "Øiii, vent på meg. Jeg må finne en omvei rundt denne myren. Hull i støvlene!"

 

Then all hell breaks loose. Small, white pellets rip through the air. Almost all hitting their intended target, smarting on inpact and leaving nasty bruises. One by one, the men yell out "død mann!", and as they fall to the ground, silent curses are muttered.. "faen ta de støvlene!"

Lenke til kommentar
*blabla*

Polenturen vekker følelser hos mange, selv om folk ikke vil vedkjenne seg..

 

sørgelig nok er det en haug med tullinger som ikke skjønner alvoret i det som skjedde.. er nok derfor dere lærer om det.. uansett, alle har vel godt av litt historie, men skjønner pointet ditt..

 

det finnes grenser! ;)

 

edit: home.no funker fett her.. (NGT)

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...