Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Og du tjener 250? Hvor jobber du?

EDIT: Enten så legger jeg meg nå, eller så sitter jeg 2-3 timer med et hoppe map på cs :!:

jobber i pukkverket til pappa og co.. Får 1140 i måneden og jobber ca en time i uken. familie er en kjekkt å ha :yes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EDIT: Enten så legger jeg meg nå, eller så sitter jeg 2-3 timer med et hoppe map på cs  :!:

jobber i pukkverket til pappa og co.. Får 1140 i måneden og jobber ca en time i uken. familie er en kjekkt å ha :yes:

:ohmy:

Fikk 1140 for to dagers arbeid jeg, 15 timer... :(

Skrevet (endret)

EDIT: Enten så legger jeg meg nå, eller så sitter jeg 2-3 timer med et hoppe map på cs  :!:

:ohmy:

Fikk 1140 for to dagers arbeid jeg, 15 timer... :(

76kr timen det

/me vil ha! :love:

I november så fyller jeg 15, (hører jeg 60/70kr timen? :D )

Lalala..jeg kjeder ræva av meg. Help me!!

Da er vi 2 :w00t: Hva skal vi finne på? jo: 2-3 timer med et hoppe map på cs :thumbup:

Endret av FuZzY^
Skrevet
Lalala..jeg kjeder ræva av meg. Help me!!

Ja, jeg kjeder meg pluss at jeg begynner å bli trøtt :mad:

Kall meg gjerne bortskjemt, men jeg ville nesten ikke vurdert enn jobb som betalte mindre enn 100,- timen

Samme her egentlig..

Skrevet
Ja, jeg kjeder meg pluss at jeg begynner å bli trøtt :mad:

Det jo konge komb. Du kan jo legge deg og drepe kjedsomheten. Verre hvis du kjeder deg og ikke får sove. :S

Skrevet
Ja, jeg kjeder meg pluss at jeg begynner å bli trøtt  :mad:

Det jo konge komb. Du kan jo legge deg og drepe kjedsomheten. Verre hvis du kjeder deg og ikke får sove. :S

Skal på jobb om 5 timer :cry:

Skrevet

*Ser Kung pow - Enter the fist* Konge komedie :D Fylle glasset med iskaldt sitronvann, snu litt på bordviften og av med pause på DVD spilleren

Skrevet (endret)
Argh. Noen her som har et søvntips? Har ligget siden 11 til nå og har ennå ikke fått sovet:(

Åpne et vindu og skru på radioen (Sovner med en gang jeg med det ihvertfall :D ) de radio folka er så sinnsykt kjedlige så,,,

EDIT: Merker at leif(ene) kommer nå :love: , kanskje legge seg?

Endret av FuZzY^
Skrevet
Hør på natthilsen eller noe på nrk kanalene så sover du godt. Digg avogtil faktisk.

Hører på det hver kveld jeg, våkner med akkurat klokka 12.00 på morgen pga radioen er på, men ikke vet jeg hvilket program som starter som vekker meg :p

Skrevet
Hør på natthilsen eller noe på nrk kanalene så sover du godt. Digg avogtil faktisk.

Hører på det mens jeg skreller poteter på jobb..:) Må skrelle en sekk, så jeg pleier å begynne i 12tiden på natta..:)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...