Gå til innhold

Fantasy Premier League 2014/2015

Maefteda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok fornøyd så langt. Har 27 poeng på 4 spillere i forsvar (ink. keeper). 42 poeng, med Dier, Di Maria og Fabregas igjen. Håper på mange mål og assist fra de to sistnevnte i morgen :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Knallrunde så langt for min del 46 poeng med Chadli, Fabregas og Cahill igjen. Angrer bare jævlig på at jeg valgte Tadic som kaptein og ikke Silva. Det stod mellom de to før runden. Chester på benken også som var dumt.

Bør bytte ut Dyer og Welbeck, som er mine svakeste ledd.

Endret av Dapper Chap
Skrevet

Endte på 51 poeng. Fornøyd med det, iom. at det er såpass godt over snittet. Ble reddet av Chambers, Clyne og Williams med 7 poeng på hver av de.

Skal folk bytte inn igjen Costa til neste runde?

Skrevet

Helt ræva runde, 36 poeng. Tapte masse poeng på slutten da Ivanovic ble utvist og Chelsea i tillegg slapp inn mål. Skjedde også forrige runde da Chelsea slapp inn på overtid. Uflaks Fantasy-messig, selv om det var deilig som United-fan.

Skrevet (endret)

Ja. Bærer Arsenal på ryggen og scorer mange mål, og ettersom han står oppgitt som midtbanespiller får han flere poeng per mål. Etterhvert som laget blir bedre blir han også enda bedre enn han allerede er.

Har selv ikke råd til han. Skulle ønske jeg kunne bytte Silva med han.

Endret av Dapper Chap
Skrevet

Jeg har tatt Costa. Han er nok veldig kampsugen etter skadefraværet.

Aguero kan fort score mange, men Silva er skadet.

Fabregas vil nok få poeng fra assist, men det blir nok Costa som sikkert setter de.

Welbeck :rofl:

Skrevet (endret)

Klar er jo fint og flott. Men skal han starte?

Remy er ute. Drogba er... ja. Kan ikke se hvorfor han skal benkes. Vi har Liverpool til helgen og Costa må få spille før den mener jeg.

Endret av Emils.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...